۳۱ خرداد ۱۳۹۱، ۸:۱۰

بازی در فیلم کوتاه/

فرهاد اصلانی و پانته‌آ بهرام "چراغ خورشیدی" را روشن می‌کنند

فرهاد اصلانی و پانته‌آ بهرام "چراغ خورشیدی" را روشن می‌کنند

تصویربرداری فیلم کوتاه داستانی "چراغ خورشیدی" به کارگردانی آیدا پناهنده و بازی فرهاد اصلانی و پانته‌آ بهرام در حال تولید است.

به گزارش خبرنگار مهر، فیلم کوتاه داستانی "چراغ خورشیدی" با کارگردانی آیدا پناهنده و بازی فرهاد اصلانی و پانته‌آ بهرام درحال تولید است.

 داستان فیلم درباره زن و مردی است که ناچار می‌شوند در بهشت زهرا به انتظار غروب خورشید بمانند. فیلم‌نامه این فیلم توسط آیدا پناهنده و ارسلان امیری به نگارش درآمده و انجمن سینمای جوانان ایران تهیه‌کننده آن است. "چراغ خورشیدی" دهمین فیلم کوتاه پناهنده است.

وی پیش از این برای فیلم کوتاه "تاج خروس" برنده بهترین فیلم از جشن خانه سینما و بهترین کارگردانی جشنواره فیلم تهران شده و اکنون در نخستین جشنواره فیلم‌های ویدیویی با فیلم "آبروی از دست رفته آقای صاقی" حضور دارد.

طراحی صحنه این فیلم را آیدا پناهنده برعهده دارد و امین جعفری و کامران کیان ارثی به ترتیب تصویربردار و صدابردار آن هستند. در کنار فرهاد اصلانی و پانته‌آ بهرام، رضا رباط جزی هم به عنوان بازیگر در این فیلم مقابل دوربین خواهد رفت.

ارسلان امیری، تدوینگر، کیانوش الطافی، مدیرتولید، یاسمن محب‌اهری، چهره‌پرداز و آزاده قچاق دستیار کارگردان و برنامه‌ریز این فیلم کوتاه هستند. 

کد خبر 1630198

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha