۷ تیر ۱۳۹۱، ۱۰:۲۹

بدیعی مطرح کرد:

خیز بزرگ دانشگاه آزاد به سمت اعتلای فرهنگ ناب اسلامی

خیز بزرگ دانشگاه آزاد به سمت اعتلای فرهنگ ناب اسلامی

شاهرود-خبرگزاری مهر: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود، رویکرد فرهنگی را گامی موثر در پیشبرد اهداف دانشگاه آزاد دانست و گفت: شاهد خیزشی بزرگ به سمت اعتلای فرهنگ ناب اسلامی در این دانشگاه هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین بدیعی شامگاه سه شنبه در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با اشاره به اهمیت و جایگاه مسائل فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ترویج فرهنگ اسلامی در دانشگاه ها باید دغدغه اصلی کارگزاران باشد و امروز شاهد خیزش بزرگی در رسیدن به این مهم برای اعتلای فرهنگ ناب اسلامی در دانشگاه آزاد هستیم.

وی با اشاره به سیاست های جدید در دانشگاه آزاد اسلامی افزود: آنچه مشخص است و به عینه قابل لمس، این است که ریاست دانشگاه آزاد اسلامی و مدیران وی دغدغه خاصی برای تحقق فرهنگ اسلامی در مجموعه دانشگاه دارند و این مسئله بارقه های امید زیادی را در دل مردم ایجاد کرده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با اشاره به اینکه مطمئنا این رویکرد دغدغه مسئولان عالی رتبه نظام و به خصوص مقام معظم رهبری نیز هست، تصریح کرد: مقام معظم رهبری بارها بر مسئله فرهنگ اسلامی در دانشگاه ها تاکید کرده اند که امیدواریم دانشگاه آزاد اسلامی پیشگام و پیشرو در این امر باشد.

بدیعی خاطرنشان کرد: باید تمامی افکار سازنده فرهنگی به حالت بالفعل در آید تا شاهد رشد و شکوفایی دانشگاه ها در این مقوله باشیم.

وی در پایان، نقش اساتید و کارکنان دانشگاه را در اجرای برنامه های فرهنگی موثر خواند و اظهار داشت: بدنه دانشگاه یعنی اساتید و کارکنان، نقش مهمی در اجرای برنامه های فرهنگی دارند و باید در این قسمت با تدوین آئین نامه هایی مشارکت آنان را بیش از پیش رقم زد.

کد خبر 1636294

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha