۱۹ مرداد ۱۳۹۱، ۱۱:۴۵

در محفل قرآنی کرج مطرح شد:

سلامت روح در کنار سلامت جسم تعالی معنوی جامعه را رقم می زند

سلامت روح در کنار سلامت جسم تعالی معنوی جامعه را رقم می زند

کرج - خبرگزاری مهر: محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان بین المللی کشور و جامعه ورزشکاران استان با میزبانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محفل انس با قرآن شامگاه چهارشنبه و با میزبانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز، با حضور مشاور فرهنگی وزیر ورزش، رئیس سازمان دارالقرآن کریم، مدیرکل اداره ورزش استان البرز و جامعه ورزشی استان و اصحاب رسانه برگزار شد.

این محفل با هدف انس روزافزون جامعه ورزشی با کلام وحی و افزایش سطح علوم اسلامی و علوم قرآنی ورزشکاران برگزار شد.

در این محفل قرانی، قاری ممتاز کشور حاج مهدی قره شیخ لو به تلاوت قران پرداخت.

محمودی دیگر قاری قرآن بود که به تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید پرداخت، محمودی در عرصه ورزش نیز دارای مدال و افتخارات متعددی است.

همخوانی گروه تواشیح اسوه از دیگر برنامه های محفل انس با قرآن بود.

سلامت روح در کنار سلامت جان تعالی معنوی جامعه را رقم می زند

حجت الاسلام سیدعباس مسعودی مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان البرز در این محفل قرآنی ضمن تقدیر و تشکر از مشاور فرهنگی وزیر ورزش و رئیس سازمان دارالقران کریم به سبب حضور در این محفل، بر ضرورت تعامل روز افزون جامعه ورزشی و اداره کل تبلیغات اسلامی تاکید کرد.

وی اظهار داشت: ارتقای سطح بینش قرآنی و معارف اسلامی جامعه جوانان و به ویژه جوانان ورزشکار از مهمترین اهداف برگزاری این محفل است.

حجت الاسلام مسعودی سلامت روح در کنار سلامت جسم را موجب تعالی معنوی جامعه دانست و گفت: این محفل قرآنی نقطه آغازین همکاری و تعامل روز افزون جامعه ورزشی و اداره کل تبلیغات اسلامی استان خواهد بود.

وی تصریح کرد: امیدوارم در دل هر جامعه ورزشی یک هیئت مذهبی وجود داشته باشد تا در ارتقاء سطح مذهبی و معنوی ورزشکاران در کنار سلامت جسم مورد توجه قرار گیرد.

تاکید بر ضرورت عمل به تقوا در ورزشکاران

بهروز منتقمی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان البرز نیز ضمن تشکر از مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان به سبب میزبانی این محفل قرآنی و اعلام آمادگی برای همکاری و تعامل با جامعه قرآنی با هدف ارتقای سطح بینش دینی و اعتقادی ورزشکاران گفت: توجه به اعقادات و عمل به تقوا در ورزشکاران ضرورت دارد.

وی اظهار داشت: ورزشکاران باید همانگونه که به سلامت جسم و تن خود اهمیت می دهند به روزه داری و تقوا نیز توجه داشته و در انجام فرائض دینی الگو و سرآمد جوانان جامعه باشند.

منتقمی نیز اظهار امیدواری کرد: با تعامل و همکاری مستمر فی مابین اداره کل تبلیغات اسلامی و اداره ورزش استان گامهای موثری در جهت ارتقاء معنوی ورزشکاران برداشته شود و ورزشکاران همانگونه که در عرصه ورزشی افتخار آفرین خواهند بود در عرصه هی قرانی نیز افتخار افرین باشند

کد خبر 1669310

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha