۲۵ شهریور ۱۳۹۱، ۱۱:۴۹

با صدور بیانیه ای/

مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی توهین به ساحت مقدس پیامبر(ص) را محکوم کرد

مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی توهین به ساحت مقدس پیامبر(ص) را محکوم کرد

مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در بیانیه‌ای اقدام نفرت‌انگیز کارگردان آمریکایی- صهیونیستی در ساخت فیلم موهن به ساحت پیامبر عظیم‌الشأن اسلام را محکوم و تأکید کرد: بهترین پاسخ به این اهانت‌ها وحدت امت و استراتژی واحد امت اسلامی در برابر پروژه‌های استکبار جهانی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، در ابتدای این بیانیه آمده است: باردیگر دولت‌های مستکبر باساخت فیلم اهانت‌آمیز به ساحت پیامبر اعظم(ص) ضعف و عدم اراده خود را در مقابل قدرت روزافزون اسلام در منطقه و جهان به معرض نمایش قرار دادند. در پشت پرده این اقدام شنیع و گستاخی وقیح، مقاصد شوم عوامل صهیونیستی و آمریکای غاصب برای بازداشتن موج بیداری اسلامی و استکبارستیزی مسلمانان وجود دارد تا در پناه شعار آزادی اندیشه خود مروج ترور و اعمال مخالف حقوق بشر باشند.

در ادامه این بیانیه با اشاره به پیش بینی های خردمندانه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، تأکید شده است: به راستی که امام خمینی(ره) به درستی تشخیص داده بودند، که تهاجم به مقدسات اسلام، یک سیاست راهبردی مشترک است که مثلث شوم آمریکا ، انگلیس و صهیونیست‌ها آن را در پیش گرفته‌اند تا مسلمانان را از حرکت‌های انقلابی و آزادی‌خواهانه‌ای که به رها شدن آنها از یوغ استعمارگران و نوکران دیکتاتور داخلی آنها منجر می‌شود، پشیمان کنند.

در پایان این بیانیه مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی ضمن محکوم کردن حرکت‌های اسلام ستیزانه آمریکا، صهیونیست و دیگر سران استکبارجهانی که موجب خشم و نفرت جهان بشریت به ویژه میلیون‌ها مسلمان در سراسر جهان گردیده، اعلام کرده است: بیداری اسلامی در کشورهای مسلمان، زنگ خطری برای استکبار به صدا درآورده که آینده آن نابودی رژیم‌های سلطه و اسرائیل جنایتکار خواهد بود و بهترین پاسخ به این اهانت‌ها وحدت امت و استراتژی واحد امت اسلامی در برابر پروژه‌های استکبار جهانی است.

کد خبر 1696245

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha