۲ آبان ۱۳۹۱، ۱۰:۲۴

جلالی به مهر خبر داد:

تغییرنام و ارتقای روستای رویان از توابع شاهرود به شهر رودیان

تغییرنام و ارتقای روستای رویان از توابع شاهرود به شهر رودیان

شاهرود-خبرگزاری مهر: نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی از تبدیل روستای رویان از توابع دهستان حومه بخش مرکزی شاهرود به شهر رودیان خبر داد.

دکتر کاظم جلالی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ارتقای روستای رویان از توابع دهستان حومه بخش مرکزی شاهرود به شهر، گفت: وزیران عضو کمیسیون سیاسی و دفاعی هیئت دولت، با استناد به ماده 13 قانون تقسیمات کشوری، با رعایت قوانین و ضوابط مندرج در قانون مصوب کردند نام روستای رویان از توابع دهستان حومه بخش مرکزی شهرستان شاهرود در استان سمنان به شهر رودیان تغییر یابد.

وی افزود: روستای رویان مرکز دهستان حومه بخش مرکزی شهرستان شاهرود به شهر تبدیل و از این پس به عنوان شهر رودیان شناخته می شود.

نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی یادآور شد: این تصویب نامه در تاریخ 14 شهریور 1391 به تائید رئیس جمهور رسیده است.

به گزارش مهر: رودیان در ۶ کیلومتری جنوب شهر شاهرود در استان سمنان در منطقه زیراستاق واقع شده و یک منطقه ییلاقی به شمار می رود.

بیش از یک هزار و 200 نفر خانوار در این شهر زندگی می کنند که با توجه به جمعیت بالغ بر چهار هزار نفری، متوسط جمعیت خانوار در آن چهار نفر است.

کد خبر 1726265

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha