۱۲ آبان ۱۳۹۱، ۱۲:۴۹

احمدوند عنوان کرد:

اتمام کتابخانه مرکزی خرم آباد اصلی ترین دغدغه در حوزه کتابخوانی است

اتمام کتابخانه مرکزی خرم آباد اصلی ترین دغدغه در حوزه کتابخوانی است

خرم آباد - خبرگزاری مهر: مدیر کل کتابخانه های عمومی استان لرستان از اتمام پروژه در حال ساخت کتابخانه مرکزی خرم آباد به عنوان اصلی ترین دغدغه متولیان امر در این زمینه یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیمور احمدوند در جریان بازدید ابراهیم آقامحمدی نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی از این اداره کل اظهار داشت: افزایش اعتبارات اختصاص داده شده به پروژه های در حال ساخت کتابخانه های عمومی استان، به ویژه کتابخانه مرکزی یکی از مطالبات به حق مردم است.

وی ادامه داد: در این راستا توجه بیشتر مسئولان و نمایندگان استان به این موضوع بسیار ضروری و حیاتی است.

احمدوند همچنین ضمن تقدیر از توجه ویژه نمایندگان استان به مسایل حوزه کتاب و کتابخوانی گفت: امیدوارم بتوانیم این فرصت را غنیمت بشماریم و به کمک نمایندگان استان و دیگر مسئولان گام های بزرگی در راستای افزایش سرانه کتاب و فضای مطالعه در استان برداریم.

وی افزود: دولت در اداره کل کتابخانه های عمومی پروژه های خوبی را در دست انجام دارد که تراکم و ترافیک فراوان فعالیت های عمرانی تسریع در روند برخی از این پروژه ها را کمی کند کرده است.

این مسئول ادامه داد: با کمی تلاش و افزایش اعتبارات این پروژه ها می توان در بازه زمانی کمتری پاسخگوی مطالبات فرهنگی مردم باشیم.

وی از اتمام پروژه در حال ساخت کتابخانه مرکزی خرم آباد به عنوان اصلی ترین دغدغه در این حوزه یاد کرد و گفت: براساس پیش بینی های قبلی قرار بوده که این پروژه در ایام دهه فجر به مردم تحویل شود که ما هنوز به این قول امیدواریم.

کد خبر 1734347

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha