۱۲ دی ۱۳۹۱، ۱۷:۳۸

فراهانی در گفتگو با مهر:

مسمومیت در مخزن سپتیک منجر به فوت یک نفر در قم شد

مسمومیت در مخزن سپتیک منجر به فوت یک نفر در قم شد

قم - خبرگزاری مهر: معاون اورژانس قم از فوت یک آقای 36 ساله بر اثر مسمومیت در مخزن سپتیک خبر داد.

مهدی فراهانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حوادث 24 ساعت گذشته قم افزود: مسمومیت در مخزن سپتیک از جمله این حوادث بود که منجر به فوت یک نفر و آسیب دیدن چهار نفر دیگر شد.

وی در تشریح جزئیات این حادثه ابراز داشت: این حادثه به علت مسدود شدن شیر مخزن سپتیک در یکی از کشتارگاه‌های قم روی داد که به دنبال آن فردی برای باز کردن انسداد وارد مخزن می‌شود که دچار خفگی و فوت می‌شود و به دنبال آن نیز چهار نفر دیگر که برای کمک به نفر اول اقدام کرده بودند نیز دچار آسیب شدند.

معاون مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی قم اضافه کرد: این آسیب دیدگان به مرکز درمانی شهید بهشتی منتقل شدند که حال یکی از آنها وخیم گزارش شده است.

فراهانی برخورد دو دستگاه خودروی سواری پژو را از دیگر حوادث این مدت ذکر کرد و بیان داشت: در این حادثه  یک آقای 30 ساله فوت و یک نفر نیز مجروح شد.

وی اظهار داشت: این حادثه در اتوبان قم - تهران روی داد که مجروح حادثه توسط پرسنل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شد.

معاون اورژانس قم برخورد موتور با یک دستگاه پژو را از دیگر حوادث این مدت ذکر کرد و گفت: دو نفر مجروح شدند که حال یک نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

وی در ادامه از برخورد یک دستگاه پژو 206 با پراید خبر داد و اضافه کرد: این حادثه در اتوبان تهران روی داد که دو مجروح برجای گذاشت.

فراهانی از برخورد سمند با گاردریل در اتوبان تهران خبر داد و ابراز کرد: در این حادثه نیز چهار نفر مجروح شدند.

وی از مسمومیت یک نفر با گاز مونوکسیدکربن خبر داد و افزود: در این حادثه یک خانم میانسال دچار مسمومیت شد که توسط پرسنل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شد.
 

کد خبر 1781731

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha