۳۰ اردیبهشت ۱۳۸۴، ۱۶:۲۸

دبيركل حزب رفاه ايران در گفت وگو با "مهر":

برخي از حضور رضايي در رياست‌‏جمهوري وحشت دارند// هاشمي بايد درباره استراتژي پر از ابهام و انتقاد گذشته خود به مردم پاسخ دهد

حسن الله وردي نژاد دبير كل حزب رفاه ايران با اشاره به جلسه شب گذشته حزب رفاه ايران و ائتلاف آزاد جوانان كه در حمايت از رضايي برگزار شد، گفت: در اين جلسه مقرر شد كه به زودي نظرسنجي‌‏هاي واقعي و علمي در جامعه صورت گيرد تا كانديداي اصلح اصولگرايان براي مردم مشخص گردد.

دبيركل حزب رفاه ايران درگفت وگو با خبرنگار سياسي"مهر" گفت: گروه‌‏ هايي از حضور رضايي در رياست ‌‏جمهوري وحشت دارند چراكه حضور وي، منافع آنها را به خطر مي‌‏اندازد لذا با انجام نظرسازي‌‏هاي غيرواقعي به تخريب وي مي ‌‏پردازند.

مسئول ستاد انتخابات ائتلاف آزاد جوانان با تاكيد براينكه نظرسنجي‌‏هاي فعلي با هدف و برنامه قبلي در حال انجام است و نمي‌‏توان به نتيجه آن اطمينان كرد، افزود : خبرهاي مربوط به كناره ‌‏گيري رضايي كذب است و رضايي تا آخرين لحظه در عرصه رقابت‌‏هاي انتخاباتي حضور خواهد داشت و به نفع هيچ‌‏كس كنار نخواهد رفت.

الله ‌‏وردي‌ ‏نژاد خاطرنشان كرد: با حضور نسل اولي‌‏ها در انتخابات رياست‌ ‏جمهوري، كانديداهاي جواني چون محسن رضايي مورد بي‌‏مهري واقع شده‌‏اند و ما از نسل اولي مي‌‏خواهيم كه برنامه‌‏هاي خود را در خصوص اشتغال و اقتصاد به مردم اعلام كنند. برخي اصول‌‏گرايان هم از حضور رضايي در رياست‌‏ جمهوري وحشت دارند.

وي درباره حضور هاشمي رفسنجاني درعرصه انتخابات رياست جمهوري گفت: استراتژي گذشته هاشمي در سياست ، اقتصاد و امنيت و اجتماع پر ابهام و ايراد و انتقاد است و وي بايد به پرسش هاي مردم دراين زمينه ها پاسخ دهد.

دبير كل حزب رفاه ايران افزود: آنچه هاشمي رفسنجاني در بيانيه انتخاباتي خود آورده و ديگران را توانمند، كارآمد و مورد اقبال مردم ندانسته، تخريب رقيبان است و نبايد بيان مي شد.

کد خبر 185620

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha