۸ خرداد ۱۳۸۴، ۱۳:۰۵

بازداشت فيلمساز نامدار آمريكايي به اتهام حمل مواد مخدر

اليور استون هم عملي از آب درآمد

اليور استون، فيلمساز نامدار امريكايي، جمعه شب گذشته به اتهام حمل مواد مخدر و رانندگي در حالت غيرعادي توسط پليس بازداشت شد.

به گزارش خبرنگار سينمايي خبرگزاري مهر، استون 58 ساله در يكي از ايستگاههاي بازرسي سانست بولوارد به دليل حالت مستي در هنگام رانندگي متوقف شد. اما بازرسي ها از مرسدس او نشان داد كه مواد مخدر هم در خودرواش جاسازي كرده است. گروهبان جان ادموندسن، مأمور بازداشت كننده فيلمساز هاليوودي، ضمن اعلام اين خبر گفت: "ما مواد كشف شده را براي تعيين نوع آن به آزمايشگاه فرستاده ايم."
با اينكه استون پس از گذاشتن يك وثيقه 15 هزار دلاري صبح روز شنبه بازداشتگاه را ترك كرد، اما هنوز واكنشي از سوي سخنگوي او به اين خبرها اعلام نشده است. اين دومين بار است كه خالق فيلم ناموفق "اسكندر" به اتهام حمل و استعمال مواد مخدر دستگير و روانه بازداشتگاه مي شود. پيش از اين و در سال 1999 هم استون به جرم همراه داشتن مواد مخدر و رانندگي در حالت غيرطبيعي، محكوم به تن دادن به برنامه هاي توانبخشي شده بود.
استون كه در منطقه سانتا مونيكا كاليفرنيا ساكن است، در سال 1989 براي كارگرداني "متولد چهارم ژوييه" و در سال 1986 براي كارگرداني "جوخه" برنده جايزه اسكار شد. ضمن اينكه فيلم اخير اسكار بهترين فيلم سال 1986 را هم دريافت كرد. از ديگر فيلم هاي مهم او مي توان "جي اف كي" و "قاتلين بالفطره" را نام برد.

کد خبر 189236

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha