۶ اسفند ۱۳۹۱، ۱۶:۱۵

قیمت مرغ در هرمزگان کاهش یافت

قیمت مرغ در هرمزگان کاهش یافت

بندرعباس - خبرگزاری مهر: معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت ، معدن و تجارت هرمزگان از روند مطلوب توزیع مرغ منجمد با قیمت 4700 تومان خبر داد .

به گزارش خبرنگار مهر، خلیل قاسمی ظهر یکشنبه در حاشیه جلسه مشترک سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اتحادیه مرغ داران و سازمان امور دام استان در جمع خبرنگاران بیان داشت: با تلاش هایی که در زمینه ذخیره ، توزیع و قیمت مرغ منجمد انجام شد ؛ مرغ منجمد به اندازه کافی ذخیره سازی شده همچنین قیمت این کالا نیز کاهش خوبی داشته است.

وی افزود: مرغ منجمد در شهرستان بندرعباس از قیمت پنج هزار تومان به چهار هزار و 700 تومان و قیمت مرغ منجمد در شهرستان ها تابعه به چهار هزار و 800 تومان کاهش داشته است .

معاون بازرگانی توسعه داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در خصوص گوشت قرمز تصریح کرد : قیمت گوشت قرمز در بندرعباس هرکیلو 16 هزار و 500تومان است که در شهرستان های تابعه 100 تومان افزایش دارد.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا تأکید کرد : نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شهرستان میناب در حال برگزاری است و بعد از آن شهرستان های جاسک و رودان در دستور کار قرار دارند و به همین ترتیب در سراسر استان چنین نمایشگاه هایی دایر خواهد شد ؛ و در مرکز استان نیز از 15 اسفندماه سال جاری به مدت 10 روز این نمایشگاه دایر خواهد بود و مردم می توانند کالاهای اساسی خود را در این نمایشگاه ها تأمین کنند.

قاسمی گفت : ذخیره سازی کالاهای اساسی و توزیع آن ها روند مطلوبی دارد و هیچ کمبود کالایی در بازار وجود ندارد و این ذخیره سازی ها می تواند جوابگوی شهروندان عزیز و مهمانان نوروزی که به استان سفر می کنند باشد .

کد خبر 2005278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha