۱۳ اسفند ۱۳۹۱، ۱۵:۴۸

بررسی فناوری‌های نوین سینمای ایران در نمایشگاه نشریات تخصصی

بررسی فناوری‌های نوین سینمای ایران در نمایشگاه نشریات تخصصی

فناوری‌های نوین در توسعه سینمای کشور طی یک نشست تخصصی، روز جمعه 18 اسفندماه در اولین نمایشگاه نشریات تخصصی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، این نشست با حضور علی عطشانی، کارگردان فیلم سه بعدی «آقای الف»، بابک محقق، مجری و طراح، سعید شرفی کیا، تهیه کننده و شاهین نجفی، بازیگر این فیلم سه بعدی و عزت الله علیزاده، مدیر عامل پشتیبانی تجهیزات سینمای ایران و معاون بازرگانی تولید بنیاد فارابی از ساعت 18 تا 20 در محل دانشسرای این نمایشگاه برگزار می‌شود.

فیلم سه بعدی «آقای الف» به عنوان نخستین اتفاق سه بعدی در سینمای ایران، چالش‌ها و دغدغه‌های گوناگونی دارد که قرار است در نشست فناوری‌های نوین در توسعه سینمای ایران مورد نقد و بررسی قرار گیرد.

بنا بر این گزارش، تفاوت فیلم سه بعدی با فیلم‌های عادی، موانع پیش رو برای ساخت فیلم‌های سه بعدی و بسترها و زمینه‌های لازم برای ادامه باکیفیت‌تر این فیلم‌ها و همچنین راهکارهای برون رفت از این مشکلات، در این نشست بررسی می‌شود.

نخستین نمایشگاه نشریات تخصصی به همت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از روز دوشنبه به مدت یک هفته در مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سالن حجاب برگزار می‌شود.

کد خبر 2010569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha