۲۶ اسفند ۱۳۹۱، ۸:۴۸

کریمی در گفتگو با مهر:

بازنده‌های رقابت‌های انتخابی شانس کمی برای مسابقات جهانی دارند

بازنده‌های رقابت‌های انتخابی شانس کمی برای مسابقات جهانی دارند

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: رقابتهای انتخابی تیم ملی با درخشش جوانان جویای نام در سطح فنی خوبی برگزار شد و آنها که در این دوره باختند شانس اندکی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان خواهند داشت.

مرتضی کریمی با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: رقابتهای خوبی را شاهد بودیم و تکواندوکاران برای بقا در اردو مبارزات خوبی به نمایش گذاشتند و در واقع شاهد یک جنگ تمام عیار بودیم. البته آنها که بادی در سر داشتند و مدعی حضور در تیم ملی بودند مقابل جوانان با آتیه تن به شکست دادند.

وی ادامه داد: ما تمرینات سخت  و سنگینی را در پیش داریم و حساسیت بالایی هم برای انتخاب نفرات اصلی تیم ملی خواهیم داشت و تکواندوکاران باید شرایط را درک کنند. در صورتی که احساس کنیم ورزشکاری کم کاری می کنند بدون تعارف از اردو کنار خواهد رفت. نفراتی هم که اردوی بعد دعوت شده اند باید این موضوع را مد نظر داشته باشند.

کریمی در مورد اینکه نفرات اصلی تیم ملی برای مسابقات جهانی مشخص شده اند يا خیر گفت: تا این لحظه در این مورد تصمیم نگرفته ایم، ششم فروردین ماه دور جدید تمرینات تیم ملی آغاز می شود و تا روز 12 فروردین ما تمرینات ادامه خواهد داشت و سپس نفرات اصلی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان و بازیهای کشورهای اسلامی انتخاب می شوند.

سرمربی تیم ملی در پاسخ این سئوال که انتخاب اعضای تیم ملی در فاصله چهار ماه به مسابقات جهانی مشکل ساز خواهد شد يا خیر گفت: تکواندو ایران یکی از قدرتهای برتر جهان است و پتانسیل بالایی دارد. در این تکواندو حرفه ای ورزشکاران به خوبی موقعیت را درک کرده و فکر نمی کنم با مشکل خاصی مواجه شویم.

رقابتهای انتخابی تیم ملی تکواندو روز جمعه برگزار شد و از میان 28 شرکت کننده ، 21 نفر جواز حضور در مراحل بعدی را کسب کردند.

کد خبر 2019330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha