۲۰ فروردین ۱۳۹۲، ۱۸:۴۸

خوشبخت خبر داد:

میزبانی اردبیل از سه شهید گمنام/ برگزاری مراسم بزرگ وداع با شهدا

میزبانی اردبیل از سه شهید گمنام/ برگزاری مراسم بزرگ وداع با شهدا

اردبیل – خبرگزاری مهر: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان اردیبل از میزبانی مردم اردبیل از پیکر مطهر سه شهید گمنام همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ذکی الله خوشبخت عصر سه شنبه در جلسه ستاد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در اردبیل عنوان کرد: پیکر پاک دو شهید در کنار امامزاده عبدالله شهر کلور از توابع شهرستان خلخال و اداره کل اطلاعات اردبیل تدفین می شود.

به گفته وی ستاد ویژه‌ برای اجرای برنامه های فرهنگی و مراسم استقبال از شهدا در استان تشکیل شده و بزودی این برنامه ها و ساعت استقبال از پیکر شهدا اطلاع رسانی خواهد شد.

به گفته مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان پیکر این شهدا به تازگی در جریان عملیات تفحص پیکرهای شهدا شناسایی شده است.

وی افزود: جزییات مربوط به این شهدا هنوز در اختیار ما قرار نگرفته و پیش بینی می شود شنبه هفته آینده پیکر شهدا وارد شهر اردبیل شود و روز یکشنبه 25 فروردین در مراسم با شکوهی به خاک سپرده خواهد شد.

خوشبخت حضور شهدای گمنام در منطقه اردبیل را سبب برکت و عنایت الهی دانست و بیان داشت: مراسم استقبال و وداع از شهدا از برنامه های مهم فرهنگی است که همه اقشار مردم با شوق هر چه بیشتر و با شکوه هر چه تمام تر در مراسم ها حضور می یابند.

وی اضافه کرد: همزمان پیکرهای پاک 176 شهید گمنام در ایام فاطمیه در کشور تشییع و به خاک سپرده می شود که استان اردبیل میزبان پیکر پاک سه تن از این شهدا خواهد بود.

کد خبر 2029440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha