۲۶ فروردین ۱۳۹۲، ۱۰:۲۶

اخبار کوتاه/

کشف دو کيلوگرم مواد مخدر در عجب شير

کشف دو کيلوگرم مواد مخدر در عجب شير

تبریز - خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامي شهرستان عجب شير آذربايجان شرقي از کشف 2 کيلو و 200 گرم ترياک ، 23 گرم شيشه و14 گرم سوخته ترياک در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر،  سرهنگ "اکبر رحيمي" با اعلام این خبر گفت: برابر اخبار و اطلاعات واصله مبني بر فعاليت فردي به هويت معلوم به همراه سه نفرديگرکه يکي از آنها اهل وساکن کرج بوده باتشکيل باندي اقدام به خريد وفروش موادمخدر صنعتي وسنتي دراين شهرستان مي نمايند موضوع دردستور کار پليس مبارزه باموادمخدرشهرستان قرار گرفت.

وي در ادمه گفت: درتحقيقات تکميلي مشخص شد که اعضاء باند در يک خانه مجردي اقدام به فعاليت مي نمايند که ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر پس از شناسايي و زير نظر داشتن محل مورد نظر زماني که متهم، قصد واردکردن مواد مخدر به وسيله يک دستگاه خودرو سواري که ازشهرستان کرج بارگيري شده بود را داشت، دريک عمليات ضربتي وغافلگيرانه همزمان ، اکيبي به مخفيگاه آنان اعزام واکيب ديگر خودروي مورد نظر را در ورودي شهر توقيف مي کنند.

اين مقام انتظامي اظهار کرد: در بازرسي از خودروي مورد نظر و منزل، دو کيلو و دويست گرم ترياک ،23 گرم شيشه کشف شد.

قاتل زن 62 ساله در مراغه دستگير شد

ماموران پليس آگاهي شهرستان مراغه آذربايجان شرقي، قاتل زن 62 ساله را که يكشنبه هفته گذشته در منزلش به قتل رسيد بود، شناسائي و دستگير کردند.

سرهنگ " عيسي هاتفي" در تشريح خبر فوق گفت: در پي کسب خبري از مرکز فوريت هاي پليسي 110 شهرستان مراغه در روز يكشنبه 18 فروردين ماه سال جاري، مبني بر کشف جسد زني 62 ساله در منزلش واقع در يکي از محلات اين شهرستان ،ماموران كلانتري 12 اين فرماندهي سريعاً به محل حادثه عزيمت نمودند.

اين مقام انتظامي اظهار کرد: با انجام اقدامات پليسي و قضائي و تحقيق و بازجويي از بستگان دور و نزديك مقتول مشخص مي شود که تنها فردي كه از بين افراد فاميل بلافاصله به محض وقوع قتل تلفن همراه خود را خاموش وكسي ازمحل دقيق آن اطلاعي ندارد ، جوان 28 ساله به ويت " ط ـ ح " مي باشد كه وي به عنوان مظنون شناسايي و تحت تعقيب و بعد از گذشت 4 روز از حادثه دستگير مي گردد.

سرهنگ هاتفي افزود: نامبرده به قتل اعتراف و در بررسي بيشتر قاتل عنوان نمود، جهت استقراض براي تامين مقداري از هزينه ازدواج خود كه سه سال است نامزد مي باشم به منزل مقتول رفته وتقاضاي قرض نمودم كه با داد و فرياد مقتول مواجه و به ناچار براي پيشگيري از داد و فرياد اقدام به قتل او کردم و طلاهاي او را به سرقت بردم.

دستگيري سارق مسلح در مراغه

با هوشياري ماموران پليس آگاهي فرماندهي انتظامي شهرستان مراغه آذربايجان شرقي يک دستگاه خودرو سرقتي كشف و سارق آن به همراه يك قبضه اسلحه كمري دستگير شد.

سرهنگ "عيسي هاتفي" با بيان اين مطلب گفت: در پي كسب خبر مبني بر وجود يك خودرو پيكان مشكوك در يكي از محلات اين شهرستان ماموران پليس آگاهي اين فرماندهي موضوع را بلافاصله در دستور كار خود قرار دادند.

وي در ادامه افزود: در همين راستا عوامل پليس آگاهي به محل مورد نظر اعزام و پس از استعلام خودروي مذکور مشخص شد كه پلاك خودرو مذكور مربوطه به خودرو ديگري مي باشد كه بلا فاصله ماموران آگاهي با شگردهاي خاص پليسي و اقدامات تاميني مناسبت، راننده خودرو را دستگير مي کنند.

فرمانده انتظامي شهرستان مراغه بيان کرد: در بازرسي فرد دستگير شده و خودرو مربوطه تعداد يك قبضه كلت كمري و تعدادي فشنگ به همراه مقداري مواد مخدر كشف شد.

کد خبر 2032578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha