۷ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۱۷

رحیمی تشریح کرد؛

جزئیات قتل یک دیپلمات در سفارت آذربایجان

جزئیات قتل یک دیپلمات در سفارت آذربایجان

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تشریح جزئیات قتل مسلحانه یک دیپلمات در سفارت آذربایجان گفت: این فرد انگیزه خود را مسائل خانوادگی اعلام کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین رحیمی در تشریح جزئیات قتل یک دیپلمات در سفارت آذربایجان گفت: ساعت ۸:۲۵ صبح امروز در حالی که یکی از اعضای سفارت آذربایجان در مقابل درب ورودی سفارت در حال پارک خودروی خود بوده است، سرنشین یک دستگاه پراید که در فاصله نزدیک مستقر بوده از پشت سر با خودرو به پشت خودروی دیپلمات آذربایجانی می‌زند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: در ادامه این فرد با سلاح جنگی کلاشینکف از ماشین خارج می‌شود و در حالی که دیپلمات سفارت آذربایجان در حال ورود به سفارت بوده، مهاجم به‌همراه این فرد و با تیراندازی وارد سفارت شد و در مقطع ورودی سفارت، این دیپلمات را به قتل می‌رساند و دو نفر دیگر را نیز مجروح و مضروب می‌کند.

وی تصریح کرد: در همین حین بلافاصله تیم‌های عملیاتی پلیس وارد عمل می‌شوند و در حالی که ضارب قصد فرار داشت، توسط پلیس دستگیر شد.

رحیمی با بیان اینکه این فرد انگیزه خود را مسائل خانوادگی اعلام کرده است، خاطرنشان کرد: بلافاصله پس از این اتفاق تیم‌های ویژه یگان امداد پلیس و پلیس آگاهی در معیت قاضی دادسرای جنایی و سایر بخش‌های پلیس وارد محل شدند.

کد خبر 5693189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
      0 0
      کار خوبی کرده باید با چند نفر میرفت داخل زنش دزدیدن
    • مدافع حرم IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
      0 0
      خوب نقشه اسراییل دوباره برای بستن شمال ایران گرفت واقعا متاسفم که همیشه ما ضربه اول را میخوریم
    • بیکار IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
      0 0
      روابط سیاسی رو به تنش با تحریک اسراییل و ترکیه باعث میشود راه ارتباطی صادرات ایران به روسیه دچار تنش و مشکلات شود بنظر من کار برنامه ریزی اسراییل بوده
    • Ebrahim IR ۰۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
      0 0
      یه بچه هم اگر به حرفهای مهاجم گوش کنه بخوبی به دلایل غیرمنطقی ویلوه گویی وی پی می‌بره.اینها دامهایی است که منبعد مدلهای دیگه رو وتازمانیکه سفارت رژیم اشغالگرتوی آذربایجان هست الهام علی‌اف خواهد دید.ازحرفهای ضارب کاملا پیداست که پشت این موضوع یه سیستمی واسه تیره کردن روابط داره توطعه میکنه