۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۰۲

جمیری عنوان کرد:

زرق و برق دنیا ما را از حرکت در مسیر شهدا باز ندارد

زرق و برق دنیا ما را از حرکت در مسیر شهدا باز ندارد

بوشهر - خبرگزاری مهر: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: زرق و برق دنیا ما را از حرکت در مسیر شهدا باز ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم جمیری صبح یکشنبه در یادواره شهدای روستای تل سیاه با اشاره به نامگذاری امسال به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: همه باید گوش به فرمان رهبری باشیم و منویات رهبری را با تمام توان اجرا کنیم.

وی با اشاره به در پیش بودن زمان انتخابات، ادامه داد: باید با حضور حماسی در میدان نقش خود را برای انتخاب رئیس جمهوری که در مسیر شهدا و خدمت‌گذاری به مردم و در تبعیت از رهبری کمترین تدبیری در روش و منش او نباشد انتخاب کنیم.

این نماینده مجلس با تاکید بر لزوم شناخت راه و مسیر شهدا، افزود: فلسفه شکل گیری چنین جمع و جلساتی قاعدتا درک آن راه و شناخت آن مسیر و موقعیت شهدای عظیم القدر ما است که شهدا با درک موقعیت در آن زمان به وظیفه خود عمل، و حیات ابدی پیدا کردند.

حرکت در مسیر شهدا نیازمند شناخت موقعیت و مسیر حقیقی آنها است

وی تاکید کرد: هرکس که بخواهد در مسیر شهدا باشد و راه آنها را ادامه دهد باید موقعیت و مسیر حقیقی که باید در آن قرار گیرد را بشناسد تا بتواند به شهدا بپیوندد و حیات ابدی پیدا کند.

جمیری افزود: شهدای عظیم القدر ما علت اساسی این توفیق در محضر خداوند متعال را پیدا کردند که مطیع فرمان خدا شدند و جز به خدا به چیز دیگری نیاندیشیدند؛ آنها همه سختی‌ها و دشواری‌ها را تحمل کردند و جانشان را در راه پذیرش فرمان خدا و ولی الهی تقدیم کردند و با همه توان و سرمایه در میدان حضور یافتند.

وی ادامه داد: درک جایگاه شهدا نزد خداوند برای ما امروز قابل دریافت نیست. من و شما نمی‌توانیم جایگاه شهید را و آن حیات الهی که پیدا کرده‌اند را درک کنیم ولی می‌توانیم به آثار وجود شهدا که وجود این نظام پر خیر و برکت و الگو در نظام هستی نگاه کنیم و قدر شهدا را بدانیم.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هر چه عزت، نعمت زیر سایه ولایت الهی و حکومت اسلامی وجود دارد به برکت این شهداست، ادامه داد: اگر آنها غرق دنیا می‌شدند این نظام اسلامی اینقدر سربلند نبود و استکبار جهانی در برابر عظمت این امت به زانو در نیامده بود.

هدف دشمن از فشارها، دور کردن مردم از مسیر شهدا است

جمیری تاکید کرد: نباید فشار و تبلیغ دشمن و توجه به زرق و برق دنیا ما را از حرکت به سمت مسیر شهدا باز بدارد زیرا که هدف دشمن همین است.

وی تصریح کرد: رهبر، ما را به عرصه سیاسی و اقتصادی برای مقابله با دشمن دعوت می‌کند و این یعنی الگو گرفتن از شهداست و فلسفه شکل گیری این جلسات نیز درک شهدا و جایگاه آنها است.

وی بیان کرد: باید به بسیجیان آفرین گفت که این صحنه های پرشور را تداعی می‌کنند و فرهنگ شهادت طلبی را ترویج می‌دهند و به فرموده مقام معظم رهبری آنان که راه شهدا را می‌روند و به نظام اسلامی کمک می‌کنند معلوم نیست که اجرشان کمتر از شهدا باشد.

این مراسم توسط پایگاه مقاومت بسیج شهید مسیگر جمعی حوزه مقاومت بسیج رمضان چغادک با حضور امام جمعه چغادک، بخشدار بخش مرکزی بوشهر، فرمانده حوزه مقاومت بسیج رمضان، شهرداری چغادک و بسیجیان سلحشور و مردم شهیدپرور تل سیاه و چغادک برگزار شد.
 

کد خبر 2047313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha