۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۱۹

معصومی خبر داد:

راه اندازی خط دوم فرآورده های شیلاتی بندرعباس در نیمه دوم امسال

راه اندازی خط دوم فرآورده های شیلاتی بندرعباس در نیمه دوم امسال

بندرعباس - خبرگزاری مهر: مديرعامل شركت فرآورده هاي شيلاتي بندرعباس از راه اندازي خط دوم توليد تن ماهی شرکت فرآورده های شیلاتی بندرعباس در نیمه دوم سال 92 خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد معصومی صبح دوشنبه در مراسم جشن كارگران شركت "فرآورده هاي شيلاتي بندرعباس" كه بمناسبت بزرگداشت روز زن و مقام مادر و همچنين گراميداشت روز كارگر كه با حضور مديران و اعضاي تشكلات كارگري در اين شركت برگزار شد، بر تحقق شعار "حماسه اقتصادي و حماسه سياسي" تاكيد كرد و گفت: با استفاده از توان فردي و نيروي انساني توانمند و سرمايه داخلي اين امر محقق مي شود.

معصومي افزود: سال گذشته عليرغم تحريمها اين شركت به فعاليت خود بدون اخراج حتي يك كارگر ادامه داد.

وي اظهار اميدواري كرد: در نيمه دوم امسال، با راه اندازي خط دوم توليد بتوان علاوه بر افزايش توليدات، زمينه اشتغال افراد بيشتري را ايجاد كرد كه اين امر با وحدت و همدلي كاركنان و همكاري مسوولان ميسر مي شود.

همچنین احمد راستی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه این جلسه با بیان اینکه کارگران پيشگامان خط مقدم در جبهه اقتصادی کشور هستند، گفت: بي شک نقش کارگر در چرخه اقتصادی کشور غیرقابل انکار است و توجه به این قشر زحمتکش، باعث می شود کارگران در واحدهای تولیدی با انگیزه ای مضاعف تلاش کنند.

وي تلاش خستگي ناپذير كارگران را در سنگرهاي اقتصادي تحسين برانگيز عنوان كرد و اظهار داشت: امروز با تلاش و جديت كارگران، كشور به درجه‌اي از توسعه و پيشرفت رسيده كه دشمن را به هراس انداخته و عليرغم تهديدها و تحريم ها، كوشش و همت كارگران چرخ توليد مملكت را به گردش در آورده و پيشرفت كشور با اين تهديدها تحريم ها متوقف نمي شود.

مديركل تعاون،كار ورفاه اجتماعي هرمزگان، توليد و بهره وري را بعنوان كار اصلي كارگران  برشمرد وگفت: توليدات اين شركت كه همان محصولات فرآورده هاي شيلاتي است، نماد استان هرمزگان است كه بعنوان اولين توليدكننده تن ماهي در كشور، زمينه اشتغال بسياري را فراهم كرده است.

راستي ضمن تبريك روز زن به زنان شاغل در اين شركت توليدي كه برخي نيز سرپرست خانوار مي باشند از آنان بعنوان خستگي ناپذيران نستوهي ياد كرد كه عهده دار مسووليتهاي سنگين در خانه و  محيط كار  مي باشد.

اين مسئول در ادامه بيان داشت: امروز به بركت خون شهدا، جمهوري اسلامي ايران در موقعيت خطيري قرار گرفته و بيداري اسلامي را براي جهان به ارمغان آورده بطوري كه اين بيداري اسلامي، دشمنان را به هراس انداخته است.

وي، در ادامه به دستاوردهاي انقلاب اسلامي اشاره كرد وگفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، كشور فعالیتهای مهمی در راستای محرومیت‌زدایی در مناطق محروم انجام داده و در استان هرمزگان بعد از انقلاب و بویژه در هشت سال اخير دگرگونی‌هايی در قالب خدمت به مردم هرمزگان اتفاق افتاده اما برخي با سیاه‌نمایی و بزرگ نشان دادن مشكلات، در حق مردم و نظام جفا مي كنند.

وي اضافه كرد: فرمایشات مقام معظم رهبری یک تکلیف اعتقادی است و باید اصل قرار گیرد و مردم در 24 خرداد به رغم تمام تبلیغات منفی دشمنان با حضور حماسي خود در انتخابات، عالي ترين جلوه هاي حماسه سياسي را  به نمايش مي گذارند.

در اين مراسم كه با برنامه هاي شاد و متنوعي همراه بود، از كارگران نمونه، زنان سرپرست خانوار اين شركت با اهداي لوح تقدير و هدايا تجليل شد.

 

 

کد خبر 2048213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha