۳ خرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۰۴

بیانیه اساتید حوزه علمیه خوزستان/

خلق نشدن حماسه بدون حضور رفسنجانی توهم است

خلق نشدن حماسه بدون حضور رفسنجانی توهم است

اهواز - خبرگزاری مهر: اساتید و مدیران حوزه علمیه استان خوزستان در حمایت از اقدام شایسته و قاطعانه شورای نگهبان بیانیه ای را منتشر کردند و در آن تاکید کرده اند که خلق نشدن حماسه بدون حضور هاشمی رفسنجانی در انتخابات توهم است.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این بیانیه آمده است: جبهه سپاس بر آستان الهی می نهیم و شکرگزاریم که در پیچ تاریخی کنونی، عَلم ولایت به دست با کفایت عالمی ربانی، مرجعی مدبر و شجاع و فقیهی آگاه و با بصیرت و خلف شایسته امام راحل(ره) قرار دارد.

این بیانیه در ادامه می افزاید: با نهایت تعجب و تاسف، از طریق رسانه ها مطلع گشتیم، عده ای طی نامه هایی به رهبر معظم انقلاب درخواست حکم حکومتی نسبت به تائید صلاحیت آقای هاشمی رفسنجانی برای منصب خطیر ریاست جمهوری داشته اند و توهم نموده اند که با عدم تائید صلاحیت ایشان، حماسه سیاسی تحقق نخواهد یافت؛ از این رو وظیفه خود دیدیم معروض داریم به نظر ما این گونه نبوده و خلق حماسه سیاسی، توقفی بر حضور ایشان ندارد.

در این بیانیه تصریح شده است: آخر این چه حماسه ایست که اینچنین رسانه های غربی و دشمنان قسم خورده علیه انقلاب و طراحان غربی فتنه 88، از آمدن ایشان به صحنه انتخابات، به وجد آمده و از عدم احراز صلاحیت ایشان ناراحت، وحشت زده و افسرده گشته اند؟

بیانیه اساتید حوزه علمیه خوزستان عنوان شده است: علاوه بر این آنچه از عنوان حماسه بر می آید حضور حداکثری مردم، همراه با شور انقلابی و شجاعت ایستادگی در مقابل دشمنان و اعتلا و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی است و چنین حماسه ای را ملت شهید پرور و مجاهد ایران با همین شرایط رقم خواهد زد.

در این بیانه آمده است: پیرامون حضور مردم عرض می کنیم ما آنچه در این چند دهه از مردم عزیز و وفادار و انقلابیمان مشاهده نموده ایم این است که مردم به انقلاب و رهبرشان عشق می ورزند و به فضل الهی و عنایت حضرت بقیه الله اعظم(عج) و هدایت های حکیمانه امام خامنه ای با شور و حرارت بیش از پیش در انتخابات شرکت نموده و یک بار دیگر دشمن خبیث را مایوس نموده و حماسه جدیدی می آفرینند.

در پایان این بیانیه آمده است: بی صبرانه مشتاقیم تا جان ناقابلمان را در راه دفاع از اسلام ناب محمدی و ولایت فقیه نثار کنیم.

کد خبر 2061667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha