۸ تیر ۱۳۹۲، ۱۶:۳۸

آغاز اجرای نمایشی که افراد زیر هجده سال نمی‌توانند ببینند

آغاز اجرای نمایشی که افراد زیر هجده سال نمی‌توانند ببینند

نمایش "باغبان مرگ" به کارگردانی آروند دشت‌آرای و بازی آتیلا پسیانی و طناز طباطبایی در حالی اجرای خود را از یکشنبه 9 تیرماه آغاز می‌کند که دیدن این نمایش برای افراد زیر 18 سال ممنوع اعلام شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، شامگاه یکشنبه 9 تیر ماه نمایش"باغبان مرگ" جدیدترین نمایش گروه هنرهای اجرایی ویرگول، نوشته محمد چرمشیر و کارگردانی آروند دشت آرای در تالار شمس تبریزی افتتاح می شود. در این نمایش آتیلا پسیانی و طناز طباطبایی به ایفای نقش می پردازند.

در پوستر این نمایش آمده است تماشای این نمایش برای افراد زیر 18 سال ممنوع است و دیدنش به افرادی که دچار بیماری های قلبی هستند ابدا توصیه نمی شود. در این پروژه نمایشی آتوسا قلمفرسایی طراح لباس، امیر دوانی مدیر پروژه، سعیده امیر ساعی دستیار کارگردان، بامداد افشار و آنکیدو دارش طراح صدا، آرش صالحی طراح سیستم تعاملی تصویر، رضا قاضیانی عکاس، بهراد جوانبخت طراح گرافیک و عسل عباسیان مدیر روابط عمومی با  آروند دشت آرای همکاری می کنند.

"باغبان مرگ" تا نیمه مردادماه هر شب ساعت 21 به مدت زمان 60 دقیقه در تالار شمس تبریزی واقع در خیابان موحد دانش (اقدسیه)، شرق به غرب بعد از آجودانیه، کوچه نیلوفر، پلاک 3 روی صحنه است. علاقمندان می توانند بلیت های این نمایش را از آدرس اینترنتی http://tiwall.com/theater/gardener-of-death/ تهیه کنند.

دشت‌آرای زمستان سال گذشته نمایش "تن تن و راز قصر مونداس" را با بازی هنرمندانی چون محمدحسن معجونی، کاظم سیاحی، سحر دولتشاهی و... در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه برد.

کد خبر 2086207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha