۱۲ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۰۶

سئوال‌های هزارساله برای چهارمین بار مطرح می‌شوند

سئوال‌های هزارساله برای چهارمین بار مطرح می‌شوند

کتاب «سئوال‌های چند هزار ساله» نوشته استیون لو با ترجمه منصوره حسینی توسط نشر افق به چاپ چهارم رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، استيون لو، فيلسوف جوان دانشگاه آكسفورد در مجموعه‌ کتاب‌های «سئوال‌های چند هزار ساله» مهم‌ترين پرسش‌های انسان از آغاز تا امروز را برای نوجوانان مطرح کرده است که این سئوالات و مطالبی که از پی آنها در این کتاب‌ها آمده است، می‌تواند برای بزرگترها هم مفید باشد. این محقق معتقد است اگر مردم به سئوال‌هايي اساسي فكر نكنند، زندگی‌شان خسته‌كننده می‌شود. بايد فكر كرد، به ويژه درباره‌ مسائل اخلاقی.

برخی از سئوالاتی که این کتاب را با آن معرفی می‌کنند، عبارت‌اند از: چرا كشتن گاو و گوسفند كار درستی است اما انسان را نبايد كشت؟ آيا كاغذی وجود دارد كه تنها يك رو داشته باشد؟ آيا دزدی هميشه كار اشتباهی است؟ اصلاً چرا بايد به چيزی اعتقاد داشته باشيم؟

«سئوال‌های چندهزار ساله» در قالب‌های یک جلد و یک مجموعه‌ سه جلدی به چاپ رسیده بود که اینک چاپ چهارم آن به مجموعه تک جلد آن که سه جلد دیگر را شامل می‌شود، اختصاص دارد. «دنیای حقیقی و دنیای مجازی»، «حقیقت، خوبی و بدی» و «روح، خداوند و منشا هستی» عنوان سه جلدی است که «سئوال‌های چندهزار ساله» در بر می‌گیرد.

چاپ اول این کتاب در سال 85 توسط نشر افق به بازار عرضه شد. نسخه‌های چهارمین چاپ «سئوال‌های چندهزار ساله» با 256 صفحه، جلد سخت و قطع رقعی و قیمت 9 هزار تومان به بازار نشر عرضه شده است.

کد خبر 2108817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha