۲۴ مرداد ۱۳۹۲، ۱۸:۳۰

کاشانی در موافقت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان:

سلطانی فر شرایط واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس را فراهم می کند/ برنامه ویژه برای جام جهانی برزیل

سلطانی فر شرایط واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس را فراهم می کند/ برنامه ویژه برای جام جهانی برزیل

نماینده زاهدان با تاکید بر اینکه وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان شرایط واگذاری سهام تیم های پرطرفدار استقلال و پرسپولیس را فراهم خواهد کرد، گفت: او برای صعود تیم ملی فوتبال به دور دوم جام جهانی برزیل برنامه ویژه ای دارد.

 به گزارش خبرنگار مهر، ناصر کاشانی در موافقت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در جلسه امروز پنجشنبه مجلس در بررسی رای اعتماد به کابینه یازدهم اظهار کرد: دو نکته مهم و اساسی در انتخاب آقای سلطانی فر از سوی رئیس جمهور مورد نظر بوده است اول اینکه فردی از درون خانواده ورزش برای اولین بار پس از انقلاب به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش معرفی شود و در ثانی علاوه بر حفظ شان و ارتقای جایگاه وزارت ورزش و جوانان به جای معرفی کسانی که از مدیریت بازمانده اند فردی را در همان ابتدای کار به عنوان وزیر پیشنهادی این وزارتخانه معرفی نمایند.

وی با بیان اینکه سلطانی فر به دلیل فعالیت در 8 استان کشور توانایی برعهده گرفتن مسئولیت هایی همچون وزارت کشور را داشت و اتفاقا جزو گزینه های این وزارتخانه بود، افزود: ورزش شهرستان ها از کمبودهای بسیاری رنج می برد و در حوزه جوانان نیز مشکلات بسیاری وجود دارد که سلطانی فر با هم افزایی با نهادهای مختلف می تواند جوانان را از بی توجهی به خودآگاهی و نشاط سوق دهد.

نماینده مردم زاهدان ادامه داد: برای اولین بار اهالی ورزش، ورزشکاران رشته های مختلف، قهرمانان ملی و اساتید تربیت بدنی دانشگاهها از وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان اعلام حمایت کرده اند چرا که او را مدیری موفق و توانمند از بطن ورزش می دانند که بینش توسعه ای و ساختاری در این بخش دارد.

کاشانی با اشاره به اینکه سلطانی فر به تعبیر رئیس جمهور کامپیوتر ورزش است، تصریح کرد: وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان اطلاعات بسیاری در این بخش دارد و قطعا از آرای تخصصی نمایندگان و اهالی فن در مدیریت ورزش استفاده خواهد کرد. سلطانی فر در بخش ورزش در راستای سند چشم اندازحرکت خواهد کرد و به دنبال معرفی مدیران متخصص برای فدراسیون ها و رهانیدن آنها از شرایط فعلی خواهد بود.

وی به برنامه های وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان اشاره کرد و گفت: در برنامه های سلطانی فر مبارزه با دوپینگ، بحث های رفتاری، صغرسنی و ... وجود دارد همچنین او برای جام جهانی فوتبال در برزیل برنامه ویژه ای دارد تا برای اولین بار تیم ملی کشورمان به دور دوم جام جهانی صعود کند.

نماینده زاهدان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: استعدادهای زیادی در نقاط مختلف کشور وجود دارند که به دلیل محرومیت و یا وجود برخی واسطه ها نمی توانند به تیم های ملی راه یابند که در این بخش هم وزیر پیشنهادی برنامه مشخصی دارد. حمایت از بانوان از دیگر برنامه های سلطانی فر در مدیریت ورزش است.

کاشانی خاطر نشان کرد: قطعا وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان شرایط واگذاری سهام تیم های پرطرفدار استقلال و پرسپولیس را فراهم خواهد کرد چرا که هزینه های دولتی که صرف این دو تیم می شود باید به تیم های استان های محروم اختصاص یابد.

 

 

 

کد خبر 2116317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha