۲۴ مرداد ۱۳۹۲، ۲۱:۴۰

برای وزارت ورزش و جوانان؛

سلطانی فر از مجلس رای اعتماد نگرفت

سلطانی فر از مجلس رای اعتماد نگرفت

گزینه پیشنهادی رئیس جمهور به مجلس برای وزارت ورزش و چوانان که روز پنجشنبه در صحن علنی مجلس از برنامه هایش دفاع کرده بود، نتوانست رای اعتماد نمایندگان را جلب کند. این اتفاق در شرایطی رقم خورد که در دوره گذشته نیز حمید سجادی که به عنوان گزینه پیشنهادی به مجلس معرفی شده بود رای اعتماد نگرفت و محمد عباسی توانست به این مهم دست پیدا کند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود سلطانی فر که از سوی حسن روحانی به عنوان وزیر پیشنهادی به مجلس معرفی شده بود تا به عنوان دومین وزیر ورزش و جوانان از نمایندگان رای اعتماد بگیرد، بعد از رای گیری نمایندگان نتوانست نظر مثبت نمایندگان مجلس را جلب کند و رای اعتماد نگرفت.

در پایان رای گیری صورت گرفته از مجموع 284 رای ماخوذه مسعود سلطانی فر با 117 رای موافق، 148 رای مخالف و 18 رای ممتنع نتوانست رای اعتماد مجلس را بگیرد و دکتر حسن روحانی باید گزینه دیگری را برای این وزارتخانه به مجلس شورای اسلامی معرفی کند.

در دوره گذشته نیز که قرار بود اولین وزیر ورزش و جوانان معرفی شود، ابتدا حمید سجادی به مجلس معرفی شد اما او نتوانست رای اعتماد بگیرد تا محمد عباسی به عنوان گزینه دوم از مجلس رای اعتماد بگیرد.

کد خبر 2116358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha