۱۹ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۱۷

در پي درگذشت 43 نفر انجام شد؛

تسليت تابش براي بازماندگان تصادف اتوبان تهران - قم

تسليت تابش براي بازماندگان تصادف اتوبان تهران - قم

يزد - خبرگزاري مهر: نماينده مردم اردكان در مجلس شوراي اسلامي، درگذشت تعدادي از همشهريان يزدي در حادثه تصادف ديشب اتوبوس در اتوبان تهران - قم را تسليت گفت.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا تابش اظهار داشت: حادثه جانگداز و تاسف بار تصادف دو اتوبوس حامل مسافر از تهران به يزد و اصفهان به تهران در اتوبان تهران – قم كه منجر به سوختن و از دست رفتن جان متجاوز از 43 نفر از سرنشينان معصوم خودروها و جراحت 44 نفر از آنان شد را به ملت شريف ايران و مردمان خوب و نجيب يزد، اردکان و اصفهان و خانواده‌هاي داغدار و مصيبت زده آنها تسليت مي‌گويم.

وي افزود: متاسفانه حجم زيادي از تصادفات جاده‌اي در كشور، با وجود اقدامات انجام شده دستگاه‌هاي مختلف مسئول براي كاهش آن، به هيچ وجه قابل قبول نبود.

تابش ادامه داد: وقوع چنين تصادفي آن هم در اتوبان تهران – قم و آتش گرفتن اتوبوس‌هايي كه قدمت بالايي نداشته‌اند، با اين سرعت و حجم تلفات وسيع، عجيب و تاسف‌آور است و نيازمند بررسي‌هاي دقيق و كارشناسانه است تا علت امر مشخص و با رفع اشكالات و ايرادات موجود، قطار مرگ در جاده‌ها متوقف و امنيت جاني و رواني شهروندان عزيز در مسافرت‌ها تصمين شود.

وي از درگاه حضرت احديت، علو درجات جان باختگان اين سانحه و صبر و اجر خانواده‌هاي داغدار را مسئلت كرد.

ديشب در پي حادثه‌اي در اتوبان تهران – قم، دو اتوبوس تهران – يزد و تهران – اصفهان دچار آتش سوزي شدند و در اين حادثه 44 نفر از سرنشينان اين خودروها جان خود را از دست دادند.

کد خبر 2132638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha