۳۱ شهریور ۱۳۹۲، ۱۳:۱۶

خسروی:

عزت و اقتدار ما در دنیا به برکت ایثار و فداکاری شهدا و ایثار گران است

عزت و اقتدار ما در دنیا به برکت ایثار و فداکاری شهدا و ایثار گران است

تربت حیدریه - خبرگزاری مهر: نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس گفت: عزت و اقتدار ما در دنیا به برکت ایثار و فداکاری شهدا و ایثار گران است.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالقاسم خسروی قبل از ظهر یکشنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح تربت حیدریه به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس گفت: تا فرهنگ ایثار و مقاومت در این کشور جاری است هیچ خطری متوجه این نظام و انقلاب نخواهد بود.

ابوالقاسم خسروی افزود: وظیفه دولتمردان در قبال مردمی که به تبعیت از رهبری حماسه بزرگ سیاسی را رقم زدند این است که حماسه اقتصادی که خواست به حق مردم است را محقق کنند.

وی گفت: مجلس به اکثر وزرای پیشنهادی دولت یازدهم رای اعتماد داد تا برای خدمت به مردم و نظام دستشان باز باشد.

نماینده مردم تربت حیدریه  تصریح کرد: انتظار از دولت یازدهم که با نام اعتدال روی کار آمده است این است که در همه انتصابات و سایر امور اعتدال را رعایت کند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج  تربت حیدریه در این مراسم به نقش و جایگاه نیروهای مسلح در 8 سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: نیروهای مسلح با درایت و مقاومت در برابر دشمنان اسلام ایستادند و حسرت تصرف از یک وجب از خاک میهن مان را بر دل آنها  گذاشتند.

سرهنگ پاسدار گرایلی افزود: تبعیت و حمایت از رهبری سر لوحه کار همه نیروهای مسلح به خصوص سپاه است.

وی گفت: انقلاب اسلامی امروز از مرزهای کشور خارج شده و به نام بیداری اسلامی در حال ترویج و گسترش در بین ملل مظلوم جهان است.

کد خبر 2140474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha