۱۵ مهر ۱۳۹۲، ۱۲:۲۰

"همه بچه‌های ما" در قاب تصویر

"همه بچه‌های ما" در قاب تصویر

"همه بچه‌های ما" به کارگردانی تاجبخش فنائیان دو شب است که از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.

به گزارش خبرنگار مهر، این سریال در 25 قسمت 40 دقیقه‌ای به موضوع بچه‌های کار، بی‌سرپرست و بدسرپرست و همچنین کودکانی می‌پردازد که در معرض آسیب هستند.

"همه بچه‌های ما" به کارگردانی و نویسندگی تاجبخش فناییان در گروه مجموعه‌های تلویزیونی شبکه دو تولید شده و مضمونی اجتماعی دارد.

این سریال داستان خانواده‌ای است که در پی حادثه‌ای تنها فرزندشان را از دست می‌دهند. فرزانه دچار یک بحران روحی و روانی می‌شود. امیر به فرزانه کمک می‌کند که از این شرایط بیرون بیاید. فرزانه بعد از این که دوره بحرانی را می‌گذراند به فکر کمک به کودکان بی‌سرپرست می‌افتد.

فرزانه که وکیل دادگستری است، همراه امیر که یک مهندس معمار است رفته‌رفته به این نتیجه می‌رسند که بین بچه‌های خیابانی و بچه‌های کار و فرزند خودشان شباهت وجود دارد به این معنا که همه آنها یک روح مشترک دارند و فقط به لحاظ جسمانی ممکن است با یکدیگر تفاوت‌هایی داشته باشند و ...

ستاره اسکندری، امیر آقایی، اردلان شجاع‌کاوه، مارال فرجاد، اسماعیل سلطانیان، داود پورحسن، الهام پاوه‌نژاد، نسرین مقانلو، کیانوش گرامی، ثریا قاسمی، انوشیروان ارجمند و ... در این سریال به تهیه‌کنندگی علیرضا سبط‌احمدی ایفای نقش می‌کنند.

کد خبر 2149285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha