۲۰ مهر ۱۳۹۲، ۹:۵۱

حجت الاسلام صادقی خواه:

370 نشست گفتمان دینی در مساجد خراسان جنوبی برگزار شد

370 نشست گفتمان دینی در مساجد خراسان جنوبی برگزار شد

بیرجند – خبرگزاری مهر: مسئول امور رسیدگی به مساجد تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری 370 گفتمان دینی در شش ماهه نخست امسال در مساجد استان خبرداد.

حجت الاسلام ابوالفضل صادقی‌خواه در گفتگو با مهر، با بیان این که از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 370 گفتمان دینی در مساجد خراسان جنوبی برگزار شده است،اظهارکرد: این گفتمان‌ها در مناسبت‌های ملی و مذهبی با موضوعات آسیب‌های اجتماعی، حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، حجاب و عفاف و روابط سالم برگزار شده است.

وی افزود: این گفتمان‌ها در راستای تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری در راستای آگهی بخشی به مردم و گسترش ظرفیت آزاداندیشی در مساجد برگزار شده که تا حدود زیادی توانسته در انجام این امر خطیر عملکرد موفقی داشته باشد.

مسئول امور مساجد تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: امسال هم مانند سال‌های گذشته گفتمان‌های دینی با موضوعات مختلف در مدارس دخترانه و پسرانه استان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام صادقی خواه  با بیان اینکه در زمان حاضر به واسطه وجود ماهواره‌ها و جنگ نرم فرهنگی قشر جوان و نوجوان در معرض آسیب‌های اجتماعی بیشتری هستند؛ گفت: تنها راهکار مبارزه با خیزش نرم دشمن هدایت گری  و روشنگری مردم است و تنها از طرق برگزاری گفتمان‌های دینی می‌توان این وظیفه را به نحو احسن انجام داد.

وی با بیان اینکه استقبال جوانان از گفتمان‌های دینی بسیار خوب است،بیان داشت: حضور جوانان در این گفتمان‌ها نشان می‌دهد که فرهنگ برگزاری گفتمان‌های دینی به خوبی در جامعه رایج شده است.

مسئول امور مساجد تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه همزمان بادهه ولایت نیز گفتمان‌های دینی در مساجد استان برگزار خواهد شد، یادآورشد: مناسبت‌های ملی و مذهبی به دلیل افزایش حضور مردم در مساجد بهترین زمان برای برگزاری گفتمان های دینی در شهرستان های مختلف است.

کد خبر 2153787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha