۱ آبان ۱۳۹۲، ۲۰:۰۷

اکبر میثاقیان:

فکر نمی‌کردیم پنج گل بخوریم/ هدف‌مان صعود به رقابت‌های لیگ برتر است

فکر نمی‌کردیم پنج گل بخوریم/ هدف‌مان صعود به رقابت‌های لیگ برتر است

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد پس از شکست تیمش برابر پرسپولیس گفت: هدف اصلی ما صعود به رقابت های لیگ برتر است و به همین خاطر توانمان را برای لیگ دسته اول گذاشته ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر میثاقیان پس از شکست 5 بر یک تیمش برابر پرسپولیس در رقابت های جام حذفی ضمن بیان این مطلب افزود: بازی حذفی بود و ما به دنبال قهرمانی در این مسابقات نبودیم. هدف ما این است که به لیگ برتر صعود کنیم.

وی ادامه داد: با این حال بازی بدی را برابر پرسپولیس به نمایش نگذاشتیم. ما اشتباهاتی داشتیم که یکی از آنها اخراج حسین بادامکی و اخراج او بود. 40 دقیقه 10 نفره بازی کردن برابر پرسپولیس سخت است.

سرمربی تیم فوتبال دسته اولی پدیده خاطرنشان کرد: تیم ما دو ماه و شش روز است که تشکیل شده و این ششمین بازی رسمی ما بود. به نظرم بد نبودیم اما سختی برای ما این است که باید چهار روز دیگر با الوند بازی کنیم. برای ریکاوری کار سختی پیش رو داریم. ما برای اینکه به صدر جدول نزدیک شویم باید الوند را ببریم.

میثاقیان از اظهار نظر در مورد داوری این دیدار خودداری کرد و با بیان اینکه داوری مشکلی نداشت گفت: وقتی بازیکنان ما روی زمین افتاده بودند بازیکنان پرسپولیس توپ را به بیرون نمی زدند که این برای آنها خوب نبود. ما گل های اول و دوم را بد دریافت کردیم. گل های بعدی هم که 10 نفره و 9 نفره بودیم. با این حال بازیکنانم تمام تلاششان را انجام دادند.

کد خبر 2161500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha