۲۱ آذر ۱۳۹۲، ۱۸:۳۵

جودو قهرمانی آسیا- چین

جودوکاران ایران روی نوار برنزی/ سه برنز حاصل تلاش جوانان

جودوکاران ایران روی نوار برنزی/ سه برنز حاصل تلاش جوانان

رقابتهاي جودو قهرماني جوانان آسيا امروز در چين آغاز شد و نمايندگان ايران موفق به کسب سه مدال برنز شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های جودوی قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا که با حضور نمایندگان 21 کشور در چین جریان دارد ، امروز پنجشنبه  در رده سني جوانان پیگیری شد که حاصل تلاش نمايندگان کشورمان سه مدال برنز بود. نوجوانان ایران هم که روز گذشته چهار برنز کسب کردند تا جودوکاران ایران چشم به روز پایانی مسابقات برای کسب مدالهای مرغوبتر داشته باشند.

اما امروز آرش آقایی در وزن 60- کیلوگرم با برتری مقابل نماینده ماکائو کار خود را آغاز کرد و در ادامه به حریفی از قزاقستان باخت. وی در گروه بازنده ها برابر جودوکاران عربستان و چین تایپه پیروز شد و به مدال برنز رسید. در وزن 66- کيلوگرم بهزاد محرمی ابتدا جودوکاران لبنان و هنگ کنگ را شکست داد و در ادامه برابر حریفي از قزاقستان بازنده تاتامي را ترک کرد و در گروه شانس مجدد نماینده کره شمالی را با ضربه فني شکست داد و برنز گرفت.

سید مهرداد زمانی در وزن 73- کیلوگرم پس از استراحت در دور اول، قزاقستان و عربستان را ضربه فنی کرد، اما در نیمه نهایی مغلوب حریفی از کره جنوبی شد. وي نيز در گروه بازنده ها تاجیکستان را شکست داد و سومين برنز تيم ايران را کسب کرد. احمد قاسمی در وزن 55- کیلوگرم به مقامی بهتر از هفتمی نرسید.

در بخش دختران، زهرا نادری در وزن 57- کیلوگرم به مقام پنجم رسید، طاهره آذرپیوند در 44- کیلوگرم عنون هفتم را کسب کرد . الهام بهرامی در 48-کيلوگرم و غزل یغما در52- کیلوگرم بدون کسب مدال از جدول مسابقات کنار رفتند.

رقابتهاي جوانان آسيا فردا جمعه به پايان مي رسد و در بخش پسران علیرضا شیری در وزن 81- کيلوگرم با نماينده لبنان روبرو می شود. در وزن 90- کیلوگرم امیرحسین محب زاده با ˈبطیرˈ از ترکمنستان مصاف می دهد.شايان نصيرپور در وزن 100-کيلوگرم دور اول استراحت دارد و در دور دوم با نماینده چین تایپه مبارزه می کند.وزن 100+ کیلوگرم جعفرپهلوانی دور اول با ˈ لی یانگˈ از چین تایپه روبه رو می شود.

در بخش دختران هم دنيا آقايي در وزن 63- کیلوگرم دور اول استراحت دارد و در دور دوم نماینده قزقیزستان را پیش رو خواهد داشت.صبا کرمعلي در وزن 70- دور اول استراحت دارد و دور دوم با نماینده لبنان مبارزه می کند. در وزن 78- کیلوگرم زینب جلالوند مبارزات خود را با حریف از هند آغاز خواهد کرد.

این دوره از رقابتها که از روز چهارشنبه در چین آغاز شده عصر فردا به پایان می رسد.

 

کد خبر 2194373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha