۳۱ مرداد ۱۳۸۴، ۱۱:۳۶

با استفاده از صداي مولينا و دنيلز

اسپانيا انيميشن "دن كيشوت "را با سرمايه 25 ميليون دلاري مي سازد

اسپانيا انيميشن "دن كيشوت "را با سرمايه 25 ميليون دلاري مي سازد

آلفرد مولينا و جف دنيلز موافقت خود را براي صحبت كردن به جاي دو شخصيت اصلي نخستين انيميشن سه بعدي تاريخ سينماي اسپانيا اعلام كردند.


آلفرد مولينا در نمايي از "اسپايدرمن 2"

به گزارش خبرنگار سينمايي مهر، توليد پروژه 25 ميليون دلاري "دانكي شوت" از مدتي پيش در استوديو برن شركت فيلمسازي فيلمكس اسپانيا آغاز شده است .  فيلم در واقع اقتباسي است آزاد و به زبان انگليسي از "دن كيشوت" سروانتس مشهور. قرار است مولينا و دنيلز به ترتيب به جاي كيشوت و پانتزا صحبت و داستان قرن هفدهمي سفر شواليه خودخوانده به سرتاسر سرزمين اسپانيا را روايت كنند.
"دانكي شوت" را جوزف پوزو كارگرداني مي كند و داستان از زاويه يكي از الاغ هاي همراه دو شخصيت اصلي در اين سفر ماجراجويانه و شگفت انگيز روايت مي شود. از اين فيلم يك نسخه اسپانيولي هم ساخته خواهد شد تا همزمان با نسخه انگليسي زبان از اكتبر 2006 روي پرده سينماهاي جهان برود.
شركت فيلمسازي فيلمكس قصد دارد هر سال بين شش تا نه فيلم سينمايي با هزينه اي معادل 5 تا 15 ميليون دلار براي هر كدام توليد كند. ضمن اينكه يكي از اين پروژه ها بايد انيميشن باشد. مديران فيلمكس اين روزها  همچنين مشغول كار روي پروژه اي انيميشن به نام "نوكتورنا" هستند كه به شيوه سنتي توليد مي شود و داستان دوستي پسر بچه اي يتيم را با يك گربه عظيم الجثه روايت مي كند.

کد خبر 221128

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha