۲۱ دی ۱۳۹۲، ۱۹:۱۰

امیر قلعه‌نویی:

برخی دوستان فعالیت‌هایشان علیه دربی را شروع کرده‌اند/ کار نکونام بچگانه بود

برخی دوستان فعالیت‌هایشان علیه دربی را شروع کرده‌اند/ کار نکونام بچگانه بود

سرمربی تیم فوتبال استقلال ضمن ابراز رضایت از پیروزی تیمش برابر استقلال صنعتی به نزدیک شدن زمان بازی با پرسپولیس اشاره کرد و گفت: خبر دارم که برخی دوستان سوالاتشان را در راستای تخریب دربی طرح کرده‌اند و می‌خواهند علیه این بازی جوسازی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی پس از پیروزی یک بر صفر عصر امروز شنبه تیمش برابر استقلال صنعتی در هفته بیست و دوم لیگ برتر ضمن بیان این مطلب به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: استقلال اهواز بازی بسته‌ای را به نمایش گذاشت و چشم به ضد حمله داشت که تا حدودی هم موفق بود. ما هم کمی به فکر بازی با پرسپولیس بودیم. البته این را نمی خواستیم اما ناخواسته این اتفاق افتاد. در نیمه دوم تعویض بازی کردیم و خدا به ما کمک کرد. البته یک جای دیگر هم خدا به ما کمک کرد که ضربه میداودی گل نشد.

وی ادامه داد: خدا را شکر می کنم که توانستیم سه امتیاز این بازی را بگیریم و کماکان در صدر جدول بمانیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد رفتن نکونام از جمع آبی پوشان گفت: از نکونام دلخوز هستم. کارهایی که این چند روز انجام داده نباید به عنوان بازیکن و کاپیتان تیم ملی این کارها را می‌کرد. ما توکل مان به خداست. از جواد انتظار نداشتیم چنین حرکات بچگانه ای انجام دهد. هیچ پیشنهادی دریافت نکرده است و من هم اطلاعی از اینکه وی به کدام تیم خواهد رفت ندارم.

امیر قلعه نویی خاطرنشان کرد: طبیعتا پیروزی در بازی قبل از بازی با پرسپولیس خیلی مهم است. این را تجربه من می گوید. امیدوارم دربی تهران بازی خوبی شود. البته این را می دانم که یکسری دوستان فعالیتشان را شروع کرده اند که این بازی را تحت تاثیر قرار بدهند و علیه آن جوسازی کنند. خبر داریم که نوع سوال هایشان چگونه است و نوع قلم هایشان هم مشخص شده است. نتیجه این دیدار هم هم دست خداست.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد بازیکنان مصدوم این تیم نیز گفت: در مورد مصدومان هم باید بگویم که کادر پزشکی نهایت تلاش می کند که بازیکنان مصدوم را به ما برسانند که از فردا چند بازیکن به تیم اضافه خواهند شد.

کد خبر 2212427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha