۱۱ بهمن ۱۳۹۲، ۲۰:۰۴

حسین ماهینی:

باید دست و پای بازیکنان پرسپولیس را طلا گرفت

باید دست و پای بازیکنان پرسپولیس را طلا گرفت

مدافع تیم فوتبال تیم پرسپولیس با بیان این که در نیم فصل اول هیچ پولی از این باشگاه دریافت نکرده است گفت: با این مشکلاتی که به وجود آمد به نظرم باید دست و پای بازیکنان پرسپولیس را طلا گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین ماهینی بعد از دیدار تیم های پرسپولیس و سپاهان در جمع خبرنگاران حاضر در ورزشگاه آزادی ضمن بیان این مطلب گفت: ما بدون دریافت هیچ پولی در نیم فصل اول قهرمان شدیم تا هفته پنجم نیم فصل دوم نیز صدرنشین لیگ بودیم. اما مسئولان باشگاه آنقدر مشکلات ساختند که خودشان روحیه بازیکنان را خراب کردند.

وی ادامه داد: خود شما وقتی جایی کار می کنید و هفت ماه حقوقی دریافت نکنید آیا وقتی پیگیر مطالبات خود هستید باید به شما بگویند پولکی؟ باید به نظرم دست و پای بازیکنان پرسپولیس را طلا گرفت که با وجود این همه مشکلات مردانه می جنگند و برای شادی دل هواداران به مصاف حریفان می روند.

ماهینی همچنین گفت: من خودم فردا دنبال وام می روم تا بتوانم مشکلاتم را حل کنم. ما در نیم فصل اول هزار تومان هم دریافت نکردیم. من خودم تنها 15 درصد از قراردادم و یک ماشین از باشگاه گرفتم که سند ندارد و به مشکل برخوردم. متاسفانه برخی از بازیکنان حتی برای کرایه خانه خود با مشکلات تازه مواجه شدند.

کد خبر 2225617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha