۱۳ بهمن ۱۳۹۲، ۱۳:۴۹

حجت‌الاسلام عباسي:

ايستادن پاي ارزش‌هاي انقلاب سخت‌تر از اصل انقلاب است

ايستادن پاي ارزش‌هاي انقلاب سخت‌تر از اصل انقلاب است

همدان - خبرگزاری مهر: استاد حوزه و دانشگاه گفت: ايستادن پاي ارزش‌هاي انقلاب سخت‌تر از اصل انقلاب است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی عباسي صبح یکشنبه در مراسمي كه بمناسبت دهه‌ فجر در حسينيه حضرت زهرا(س) تيپ32انصارالحسين(ع) برگزار شد، به بررسي نقش دين در تاريخ كشور پرداخت و عنوان كرد: در طول تاريخ كشور ايران، بويژه دوران معاصر دين تنها جهت امور فقهي مردم بود و در بدنه‌ اجتماع و سياست جايي نداشت.

اين استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: به بركت وجود امام خميني(ره) سياست به متن جامعه وارد شد و مردم به اين نتيجه رسيدند كه در زمان غيبت كبري، بايد در مسائل سياسي دنباله‌رو ولي فقيه باشند.

حجت‌الاسلام عباسي ضمن مقايسه انقلاب اسلامي ايران با انقلاب ساير كشورها، عنوان كرد: اكثر انقلاب‌هايي كه در كشورها رخ مي‌دهد، بخصوص كشورهاي عربي منطقه، ثبات چنداني ندارد چراکه مبتني بر ظواهر و از وجود يك رهبر مقتدر بي‌بهره است.

وی ادامه داد: اما انقلاب اسلامي ايران 36 سال است كه به بركت انديشه‌هاي والاي امام خميني(ره) و رهبري حكيمانه مقام معظم رهبري در حال پيشرفت است چراکه اين انقلاب مبتني بر باورهاي ديني مردم است.

اين استاد حوزه و دانشگاه به وعده الهي در خصوص برتري صالحان در زمين اشاره كرد و ابراز داشت: اين وعده‌ الهي است كه زمين را بندگان صالح خدا به ارث خواهند برد و وعده‌ الهي قطعي و تخلف‌ناپذير است. 

وي اضافه كرد: قدم گذاشتن در اين راه كار دشواري است و دشمنان هر لحظه در حال سنگ‌اندازي هستند، اما بايد با توكل بر خدا در اين مسير دشوار به پيش رفت.


 

کد خبر 2226889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha