۱۰ اسفند ۱۳۹۲، ۱۸:۲۶

تشکیل ستاد نوروزی در فرودگاه مهرآباد

تشکیل ستاد نوروزی در فرودگاه مهرآباد

تمهیدات لازم در ترمینال‌های فرودگاه بین‌المللی مهرآباد برای پذیرایی از مسافران نوروزی با حضور مدیران شش ترمینال این فرودگاه برنامه‌ریزی شد.

به‌ گزارش خبرنگار مهر، در آستانه نوروز و به‌ منظور ارائه مناسب تسهیلات و خدمات به مسافرین، نشست توجیهی مدیران و کشیک‌های شش ترمینال فرودگاه مهرآباد با حضور مديركل، معاون تسهيلات فرودگاهي و رئيس اداره امور ترمينال‌ها برگزار شد.

در این نشست، مهمترین وظايف مديران ترمينال و ساير عوامل كشيك مديريت در 24 ساعت شبانه‌روز در ارتباط با مسافران و مراجعان فرودگاهي بحث و بررسي شد. وفائي معاون تسهيلات فرودگاهي فرودگاه مهرآباد با بیان اینکه مديران ترمينال‌ها در ايام تعطيل و نوروز وظايف خطيري را برعهده دارند گفت: در این ایام، با توجه به تراكم كاري بسيار بالا با سلايق مختلفی نيز رو به‌رو خواهیم بود.

وی از مدیران ترمینال خواست با صرف انرژي بیشتر، لحظات بسيار خوبي را در ايام سال نو براي مردم شريف و مسافران هوایي رقم بزنند. در ادامه نیز نصراله منصوري شيرازي مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد، ضمن قدردانی از زحمات مديران ترمينال‌ها از آنها خواست تا با حضورشان در تمامي فضاها و لحظات، اشراف كامل بر تسهيل كار مردم در ترمينال‌ها را داشته باشند.

در این نشست؛  مدیران به ارائه نقطه نظرات خود و تشريح امور در ترمينال‌هاي مستقر به‌ویژه در تعطيلات نوروزي پرداختند.
 

کد خبر 2246784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha