۱۳ شهریور ۱۳۸۴، ۱۰:۴۱

با افتتاح اولين كارخانه بسته‌بندي تخم‌مرغ در قم؛

تخم‌مرغ كم كلسترول به زودي در كشور توليد مي شود

در مراسم افتتاح اولين كارخانه بسته‌بندي تخم‌مرغ در قم اعلام شد كه به زودي در اين كارخانه تخم مرغ كم كلسترول توليد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر در قم، مدير كل دامپزشكي قم در اين مراسم طي سخناني گفت: ما بايد در غذاي مردم به تأمين پروتئين مورد نياز و امنيت غذا توجه ويژه داشته باشيم.

سبحاني مطلق افزود: قطعاً بسته‌بندي بهداشتي، بستر مناسبي براي اعمال ضوابط بهداشتي و تأمين امنيت غذايي را فراهم خواهد كرد.

ي گفت: رعايت بهداشت تخم مرغ به عنوان يك ماده غذايي كه در تأمين پروتئين مورد نياز نقش مهمي ايفا مي‌كند، بسيار ضروري است.

در ادامه اين مراسم  محمدحسين طباطبايي، مدير عامل شركت قصر طلايي شرق با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمينه راه اندازي اولين كارخانه بسته‌بندي تخم مرغ در قم؛ چاپ تاريخ توليد و انقضاء، بسته‌بندي شكل‌دار و استفاده از تخم‌مرغ‌هاي مرغوب را از ويژگي‌هاي محصولات ارائه شده توسط اين شركت عنوان كرد.

 وي به راه‌اندازي واحد جداسازي زرده و سفيده تخم‌مرغ اشاره كرد و گفت: در اين واحد تخم‌مرغهاي غير قابل بسته‌بندي در محيط كاملاً بهداشتي پس از جداسازي شكسته شده و در ظروف 9 كيلويي براي مصرف قنادي‌ها، كارخانه‌هاي كيك و كلوچه و … عرضه مي‌‌شود.

 وي از توليد تخم‌مرغ كم كلسترول در اين كارخانه در آينده خبر داد و گفت: در قسمت سردخانه هم امكان نگهداري تخم‌مرغ در دماي 18 درجه سانتيگراد زير صفر فراهم آمده تا بتوانيم از فساد تخم‌مرغها جلوگيري بكنيم.

کد خبر 225606

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha