۲۶ اسفند ۱۳۹۲، ۱۳:۵۰

ووشو جوانان جهان - آنتالیا ؛

سانداکاران ایرانی برای کسب مدال طلا مبارزه می‌کنند

سانداکاران ایرانی برای کسب مدال طلا مبارزه می‌کنند

روز چهارم از پنجمین دوره رقابتهای ووشو قهرمانی جوانان جهان با صعود 5 عضو تیم ساندای ایران به دیدار پایانی و ناکامی تالوکارها در کسب مدال آغاز شد. 

به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از مسابقات صبح امروز در دو بخش تالو و ساندا پیگیری شد که در ساندا پسران و در وزن 52 کیلوگرم مهدی محمدی برابر "احمد باریت" از ترکیه به پیروزی رسید. وی عصر امروز برای کسب مدال طلا با "ژی لی" از چین دیدار کند. عرفان آهنگریان در وزن 56 کیلوگرم مقابل "پونگ کین" از ویتنام در دو راند متوالی صاحب پیروزی شد و به فینال راه يافت. آهنگریان برای کسب مدال طلای این وزن به مصاف "نورسلطان کابارف" از روسیه خواهد رفت. 
 
محسن شهبازی نماینده وزن 70 کیلوگرم کشورمان بعد از آنکه راند اول را به "سی وان" از ویتنام واگذار کرد در دو راند متوالی پیروز از میدان خارج شد تا در بازی نهایی برای کسب مدال به مصاف "سوماکانتا گمبا" از هندوستان برود. ضمن اینکه میلاد عارفی مقام در وزن 75- کیلوگرم به راحتی از سد افغانستان گذشت و راهی بازی پایانی شد. وی نیز برای کسب مدال طلا "کن راتایف"از قزاقستان را پیش رو دارد. 
 
همچنین در وزن 80 کیلوگرم سینا خلیلی با برتری مقابل"شمیل رانختوف" از روسیه به دیدار فینال رسید تا برای کسب مدال با "ژائو ژانگ" از چین مصاف دهد. نمایندگان ایران در بخش تالو هم امروز به روی تالو فیلد رفتند که موفق به کسب مدال نشدند.
 
دیدارهای پایانی رقابت های ساندای مسابقات ووشو قهرمانی جوانان جهان از ساعت 17 به وقت محلی و 18:30 به وقت تهران آغاز می شود.
کد خبر 2258210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha