۲۷ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۴۰

حسینی:

کارگران بدنه فعال جامعه براي رسيدن به پيشرفت و تعالي کشور هستند/ اعلام برنامه های هفته کارگر در سال آینده

کارگران بدنه فعال جامعه براي رسيدن به پيشرفت و تعالي کشور هستند/ اعلام برنامه های هفته کارگر در سال آینده

تبریز- خبرگزاری مهر: مدیرکل اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: کارگران یکی از تأثیرگذارترین اقشار در توسعه کشور و بدنه فعال جامعه براي رسيدن به پيشرفت و تعالي هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، احد حسینی صبح سه شنبه در نخستین جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته کارگر در آذربایجان شرقی با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به اینکه ارج نهادن به مقام کارگر یکی از سفارشات دین مبین اسلام است، مسوولان وظیفه دارند از تلاش های آنها قدردانی کنند.  

وی  با تاکید بر اجرای باشکوه روز جهانی کارگر در آذربایجان شرقی افزود: برای اجرای باشکوه این مراسم باید هماهنگی های لازم بین اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، خانه کارگر تبریز، نمايندگان کارگران، کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان، بسيج کارگري و واحدهاي توليدي و خدماتي صورت گیرد.

مدیرکل اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی همچنین در ادامه گفت: تکلیف آحاد امت اسلامی حفظ خون شهدا است و تشکلات کارگری در راستای برگزاری یادواره شهدای کارگر تلاش جدی کنند.

حسینی کارفرمایان را گردانندگان و تدبیر کنندگان کار دانست و ادامه داد: در هفته کارگر علاوه بر کارگران نمونه باید از کارفرمایان نمونه نیز تجلیل شود.

حسینی با اشاره به برنامه های هفته کارگر در سال آینده گفت: راهپیمایی و پیاده روی سالم و باشکوه توسط کارگران و خانواده آنها، دیدار با جمعی از خانواده های معظم شهدای کارگر و جانبازان، ایثارگران و آزادگان کارگر، تهیه فیلم تخصصی توسط کمیته  تخصصی متشکل از نمایندگان  کارگران، کارفرمایان، خانه کارگر و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ساخت سرود، تجلیل از خانواده های شهدای کارگر، تجدید چاپ کتاب یادواره شهدا و وصیت نامه های آنها، تجلیل از کارگران و کارآفرینان از برنامه های هفته کارگربرشمرد.

 

کد خبر 2258835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha