۲۷ اسفند ۱۳۹۲، ۲۰:۴۸

یاری:

مردم با تاسی از فرهنگ فاطمی هرگز ولایت و رهبری را تنها نمی گذارند

مردم با تاسی از فرهنگ  فاطمی هرگز ولایت و رهبری را تنها نمی گذارند

رشت – خبرگزاری مهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: مردم ایران اسلامی با تاسی از فرهنگ و اندیشه فاطمی هرگز ولایت و رهبری را تنها نخواهند گذاشت.

به گزارش خبرنگار مهر،  حجت الاسلام جمال یاری عصر سه شنبه در نشست گفتمان فرهنگ فاطمی در رشت افزود: هوشیاری در برابر توطئه های دشمنان و همچنین بصیرت نخستین درس مکتب و اندیشه فاطمی است.

وی همچنین با بیان اینکه ترویج فرهنگ فاطمی در جامعه ضامن سلامت اجتماعی است، اظهارداشت: ایام فاطمیه فرصتی برای ارتقای معارف این مکتب است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: نهادینه شدن فرهنگ فاطمی در جامعه موجب ایجاد بصیرت و اعتقاد قلبی نسبت به تکالیف الهی و آموزه‌های دینی و همچنین تحقق جامعه اسلامی را به دنبال دارد.

وی همچنین  با تاکید بر اینکه ترویج فرهنگ فاطمی و علوی بهترین عامل در مبارزه با تهاجم فرهنگی است، افزود: این فرهنگ باید در جامعه اسلامی توسعه بیشتری یابد.

یاری اظهارداشت: بهترین راه برای مصونیت از تهاجم فرهنگ بیگانه، توسل به قرآن کریم و اهل بیت عصمت و طهارت علیه السلام  توجه به مبانی دینی و ارتقای روحیه دینی در جامعه است.

وی در ادامه بیان عظمت و ویژگی‌ های حضرت فاطمه زهرا (س) و تبیین سبک زندگی فاطمی را در ایام فاطمیه ضروری دانست و گفت: اگر بخواهیم مکتب فاطمی در جهان سربلند باشد باید مکتب فاطمی را ترویج داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان یادآورشد: در ایام نوروز باید برای حفظ شعائر شیعی و حفظ حرمت ایام فاطمیه تلاش بیشتری کرد.

کد خبر 2259189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha