۲۵ فروردین ۱۳۹۳، ۱۰:۳۶

در گفتگو با مهر عنوان شد:

کلید صعودمان بردن السد قطر است/ صحبت رسمی با کرانچار نشده

کلید صعودمان بردن السد قطر است/ صحبت رسمی با کرانچار نشده

سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان کلید صعود این تیم به مرحله حذفی فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا را پیروزی برابر السد قطر برشمرد.

محمد فرامرزی در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد اینکه ناکامی سپاهان در کسب سهمیه حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا تا چه اندازه روی وضعیت روحی و روانی بازیکنان این تیم برای دیدار با السد قطر تاثیر منفی گذاشته است، ضمن بیان مطلب فوق گفت: اتفاق تلخی بود که پس از دو پیروزی در بازی‌های پایانی، نتوانیم به آسیا برسیم اما بازیکنان و ساختار باشگاه سپاهان حرفه‌ای است و نفرات تیم پس از صحبت‌های مدیرعامل و سرمربی تیم، در این چند روزه با انگیزه بالایی تمرینات را پیگیری کردند.

وی با بیان اینکه بازیکنان سپاهان مرد روزهای سخت هستند، افزود: ما گذشته را فراموش کرده و به آینده امیدواریم. از اتفاقاتی هم که برای‌مان پیش آمد، تنها درس گرفته و به فکر کسب موفقیت در مسابقات فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا هستیم. البته تیم سپاهان بهترین تیم نیم فصل دوم لیگ محسوب شد و عملکرد نفرات تیم و کادرفنی رضایتبخش بود.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان در ادامه در خصوص دیدار با السد قطر یادآور شد: کلید صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا پیروزی برابر السد قطر است زیرا با توجه به شرایط گروه و نزدیک امتیازها، می‌توانیم با پیروزی در این بازی، به رده‌های بالاتر گروه صعود کرده و با آرامش بیشتری برای دیدار با الهلال به عربستان برویم.

فرامرزی در مورد اینکه آیا مسئولان باشگاه برای تمدید قرارداد با زلاتکو کرانچار مذاکره‌ کردند؟، خاطرنشان کرد: هنوز بازی‌های سپاهان باقی مانده و فصل و نقل و انتقالات هم بصورت رسمی آغاز نشده است. ضمن اینکه هنوز صحبتی رسمی با این مربی نشده و در پایان رسمی مسابقات در فصل جاری مسئولان باشگاه با این مربی صحبت خواهند کرد تا برای فصل آینده تصمیم گیری شود.

وی در مورد شعارهایی که هواداران سپاهان در بازی‌های اخیر علیه زلاتکو کرانچار سر می‌دهند، تصریح کرد: هواداران واقعی سپاهان شرایط را درک می‌کنند زیرا ما درحالی سهمیه آسیا را به خاطر گل زده کمتر از دست دادیم که در این فصل تغییرات متعدد در مدیریت باشگاه انجام شد و بازیکنان مصدوم و محرومی زیادی هم داشتیم.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان در پایان گفت: هرچند رتبه چهارم جایگاه خوبی نیست اما استقلال با آنهمه هواداران و سرمایه گذاری که انجام داد، در رده پنجم قرار گرفت. هواداران تیم باید بپذیرند ما با توجه به مشکلاتی که داشتیم، توانستیم تا مرز رسیدن به آسیا برویم اما قطعا این از اتفاقات برای موفقیت آینده درس خواهیم گرفت.

تیم فوتبال سپاهان اصفهان در هفته پنجم از مرحله گروهی رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان آسیا فردا سه‌شنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان میزبان تیم السد قطر است.

کد خبر 2270257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha