۲۵ فروردین ۱۳۹۳، ۱۹:۱۹

عبدالله زاده:

80 درصد نیروهای شهرداری بوشهر دیپلمه هستند/ معضل سد معبر در شهر حل شود

80 درصد نیروهای شهرداری بوشهر دیپلمه هستند/ معضل سد معبر در شهر حل شود

بوشهر - خبرگزاری مهر: رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بوشهر گفت: 80 درصد کارمندان شهرداری بوشهر دیپلمه هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، ندا عبدالله زاده  روز دوشنبه در جلسه علنی شورای شهر بوشهر با بیان اینکه  طرح شهرداری برای اولویت گذاری فرزندان بازنشسته و شاغل در استخدام ها مورد حمایت شورااست اظهار داشت: باید به گونه ای عمل شود که با توجه به چارت تعریف شده برای شهرداری و نیروهای متخصص و تحصیلکرده جذب نیرو انجام شود، چرا که هم اکنون 80 درصد نیروهای شاغل در شهرداری دیپلمه هستند.

وی ادامه داد: هفته آینده مراسمی به مناسبت روز مادر در سالن کنفرانس شهرداری و سپس در خیمه گاه حضرت ابوالفضل برای مادران شهید گرفته خواهد شد و از آنها تقدیر به عمل خواهد آمد.

عبدالله زاده از پاکسازی آرامستان بهشت صادق خبر داده و افزود: کارهایی که باید در این مکان صورت می گرفت خیلی زود به نتایج مطلوب خود رسید و این جای بسی خوشحالی دارد.

وی تصریح کرد: از شهردار می خواهم در خصوص همایش های مبلمان شهری از نیروهایی استفاده کند که در زمینه مربوطه تخصص داشته باشند.

عضو شورای شهر بوشهر نیز گفت: باید برای معظل سدمعبر در مرکز شهر بوشهر فکر اساسی شود.

اصغر گورکی با اشاره به مشکل سد معبر در مرکز شهر بوشهر ادامه داد: پدیده سد معبر در مرکز شهر بوشهر خصوصا خیابان شهدا مشکلاتی در پی داشته و با وجود درگیری هایی که میان ماموران شهرداری و متخلفان برای رفع این مشکل وجود دارد، اما برخوردها بازدارنده نیست .

اصغر گورکی ادامه داد: شورا باید نشست مشترکی با دستگاه قضایی، نیروی انتظامی، مجمع صنفی و شهرداری برای رفع این مشکل برگزار کند.

در حاشیه این نشست خبرنگاران نیز با ارائه انتقادات و پیشنهادات خود شورا را در ادامه مسیر یاری کردند.

کد خبر 2270864

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha