۳ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۲۰

نجفی:

وضعیت کشتارگاه دشت نوین ملایرهمچنان نامطلوب است

وضعیت کشتارگاه دشت نوین ملایرهمچنان نامطلوب است

ملایر – خبرگزاری مهر: معاون فرماندار ملایر با بیان اینکه وضعیت کشتارگاه دشت نوین ملایرهمچنان نامطلوب است، گفت: در اين كشتارگاه موازين بهداشتي رعايت نمي‌شود

به گزارش خبرنگار مهر ، صحبت الله نجفی صبح چهارشنبه در اولين جلسه شوراي تنظيم بازار ملایر با اشاره به نامگذاري سال جديد گفت: با توجه به اهميت موضوع اقتصاد و فرهنگ اين امر مستلزم تلاش ملي آحاد كشور است.

وی افزود: مديريت جهادي در شعار امسال باید تلاش و مسئولیت مدیران را در راستای خدمت رسانی به مردم بیشتر کند .

معاون فرماندار ملایر با بيان اينكه آسيب‌شناسي و تأمل بيشتر روي قيمت‌ها بايد صورت گيرد، افزود: تغيير نرخ محصولات به ميزان عرضه و تقاضا در آن منطقه بستگي دارد.

وی بیان کرد: بايد با در نظر گرفتن شرايط و پتانسيل‌هاي شهرستان در خصوص گوشت، مرغ و فرآورده‌هاي گوشتي و دامي، حبوبات و محصولات كشاورزي برنامه‌ريزي جامعي صورت گيرد.

وي با اشاره به اينكه توليد و فرهنگ‌سازي بايد در راستاي مصرف بهينه باشد، افزود: اگر اطمينان خاطري روي فرهنگ عمومي مردم ايجاد كنيم كه در حد نياز خريد كنند هم جلوي اسراف و هدر رفت منابع گرفته مي‌شود و هم افزايش نرخ نخواهيم داشت.

وي به وجود تيم نظارت و بازرسي منظم و زمانبندي شده در سطح شهرستان ملایر اشاره كرد و گفت: وظيفه ملي و شرعي داريم تا برای آرامش تلاش كنيم و بخش خصوصي و تعاوني‌ها دست به دست هم دهند تا از افزايش بي‌رويه قيمت‌ها جلوگيري شود.

وی در ادامه به ذکر مشكلات كشتارگاه دشت شيرين پرداخت و گفت: اين كشتارگاه صنعتي بيشتر سنتي است و مالك آن نيز حاضر به بالا بردن كيفيت نيست و با همين كيفيت افزايش قيمت را خواهد داشت.

وی ابراز داشت: در اين كشتارگاه موازين بهداشتي رعايت نمي‌شود و در این مرکز سردخانه وجود ندارد و كله‌ پاك‌كني غيراصولي انجام مي‌شود.

نجفی گفت:  سالن‌هاي كشتار بهداشتي نيست و خدمات به صورت مرحله‌اي انجام مي‌شود كه خود باعث افزايش قيمت خدمات است.

نجفي گفت: بازرسي از اين كشتارگاه انجام شده و در حال حاضر مهمترین مسئله در اين كشتارگاه رعايت نكردن موازين بهداشتي است كه درجلسه اختصاصي به آن رسيدگي خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به افزايش خودسرانه قيمت تاكسي‌هاي درون شهري توسط برخی رانندگان و افزایش قيمت سبزي و گوشت گفت: هیچ کس حق ندارد بدون اعلام مصوبه قیمت ها را افزایش دهد و با متخلفان برخورد می شود.

 

 

کد خبر 2276574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha