۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۳۲

امامي خبر داد:

مشكلات فني علت اصلي قطع آب در يزد است/ ادامه قطعي آب تا فردا

مشكلات فني علت اصلي قطع آب در يزد است/ ادامه قطعي آب تا فردا

يزد - خبرگزاري مهر: مديركل ستاد مديريت بحران استان يزد گفت: علت افت شديد فشار آب و قطعي آب در يزد مشكلات فني و فرسودگي خط انتقال آب و نياز به تعميرات اساسي در ايستگاه شماره سه بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسين امامي، صبح امروز در جمع خبرنگاران و اعضاي ستاد بحران استان يزد اظهار داشت: آب از روز گذشته در بسياري از نقاط استان با افت شديد فشار مواجه شده است و در حالي كه قرار بود تا عصر ديروز اين مشكل برطرف شود، امروز مسئله حادتر شد و اميدواريم تاعصر مشكل قعطي و افت شديد فشار آب برطرف شود.

وي عنوان كرد: در برخي از ايستگاه‌هاي خط انتقال آب به دليل فرسودگي لوله ها و نقص فني، ناچار به انجام تعميرات قبل از پيك مصرف آب شديم.

امامي خاطرنشان كرد: با بررسي لول‌ه‌ها متوجه خرابي در برخي شيرهاي ديگر شديم به همين دليل مشكل آب ديروز برطرف نشد.

وي بيان كرد: قطعي آب مانند اسفندماه 91 به دليل بروز خرابكاري در خطوط انتقال نبوده و تنها تعميرات عامل اصلي قطع آب بوده است.

مديركل ستاد مديريت بحران استان يزد خاطرنشان كرد: در حال حاضر آب انتقالي به طور كامل قطع است و تمام چاه هاي رزور شهر در فاز هستند.

وي بيان كرد: مردم مطمئن باشند كه منابع داخلي آب به هيچ وجه آلودگي ندارد و تنها ممكن است كمي طعم آب، با آب انتقالي متفاوت باشد.

امامي خاطرنشان كرد: آبي كه اكنون از منابع داخلي استفاده مي شود، براي مديريت نياز به كاهش فشار دارد كه اين امر سبب شده آب به برخي مناطق داراي شيب و آپارتمان ها نرسد.

وي تصريح كرد: آمادگي براي استقرار تانكرها در سطح شهر وجود دارد كه در صورت نياز، مردم مي توانند از آن استفاده كنند.

امامي از مردم خواست: تا نهايت صرفه جويي را در مصرف آب داشته باشند تا با بحراني جدي در استان مواجه نشويم.

وي تاكيد كرد: پيامك هايي كه در مورد آلودگي آب به مردم ارسال شده نيز صحت ندارد و مردم از سلامت آب اطمينان كامل داشته باشند.

امامي همچنين از لغو مانور زلزله در استان يزد به دليل قطعي آب و تعطيلي مهد كودكها خبر داد.

کد خبر 2286888

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha