۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۳:۳۳

علی فتح‌الله‌زاده عنوان کرد:

سال گذشته بی‌پولی ما را اذیت کرد/ خوشحال باشند لیدرها دوستان من هستند!

سال گذشته بی‌پولی ما را اذیت کرد/ خوشحال باشند لیدرها دوستان من هستند!

مدیرعامل فصل گذشته باشگاه استقلال با بیان اینکه فصل قبل بی پولی بسیار ما را دچار دردسر کرد گفت: ان شاالله با کمک‌هایی که امسال صورت می‌گیرد استقلال مشکلی از این حیث نداشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی فتح الله زاده در حاشیه دیداری که ظهر امروز با بهرام افشارزاده مدیرعامل جدید باشگاه استقلال داشت با بیان این مطلب افزود: امروز به باشگاه آمدم تا لیست بدهکاری را در اختیار ایشان قرار دهم.

وی تاکید کرد: این خواسته خودم بود که به باشگاه بیایم و دیروز با آقای افشارزاده تماس گرفتم و قرار شد در یک دیدار دوستانه خدمت ایشان رسیده و تمام اطلاعاتی را که مدیر عامل جدید می خواهد به او بدهم. برای موفقیت استقلال هر آنچه که در توان دارم در اختیار آقای افشارزاده خواهم گذشت تو بتواند در راهی که پیش رو دارد موفق باشد.

علی فتح الله زاده در پاسخ به این سوال که گفته شده است شما از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد دارید گفت: حقیقتا درست بود و چند تیم لیگ برتری به من پیشنهاد دادند اما به دلیل خستگی و فشار زیادی که در سال گذشته بر من فارغ شده بود می خواهم چند وقتی را به طور کامل استراحت کنم.

وی خاطرنشان کرد: من تنها یک بار در استقلال حضور نداشتم و آن هم زمانی بود که در تیم تراکتورسازی به کمک آقای شفق آمدم و توانستیم تیم را راهی لیگ برتر کنیم.

فتح الله زاده در پاسخ به این سوال که گفته می شود لیدرها همچنان در خدمت شما هستند و از شما خط می گیرند گفت: باید شفاف بگویم من حتی زمانی که در استقلال به عنوان مدیر عامل حضور داشتم هیچ ارتباطی با لیدر ها نداشتم و شما مطمئن باشید باید خیلی ها خوشحال باشند که لیدرها دوستان من هستم چون من از آنها خواهم خواست تمام هم و غم خود را برای موفقیت مدیرعامل و تیم استقلال قرار دهند.

فتح الله زاده در ادامه خاطرنشان کرد: فصل پیش فصل بسیار سختی بود و بی پولی بسیار ما را عذاب داد اما خوشحال هستم که امسال قرار است پول به باشگاه تزریق شود و دیگر ان‌شاء الله استقلال و پرسپولیس دچار مشکل بی پولی نباشند.

علی فتح الله زاده در پایان در پاسخ به این سوال که حسینی عضو هیأت رئیسه مجلس گفته است استقلال باید برای تغییراتش به وزارت اقتصاد سپرده شود گفت: ایشان درست گفته اما طبق قراری که بین وزیر ورزش و وزیر اقتصاد انجام شد قرار شد که وزارت ورزش اختیارات استقلال را در دست بگیرد.

کد خبر 2294406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha