۴ تیر ۱۳۹۳، ۱۵:۱۳

فرمانده جدید سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان معرفی شد

فرمانده جدید سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان معرفی شد

خرم آباد - خبرگزاری مهر: در مراسمی با حضور سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران فرمانده جدید سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ظهر چهارشنبه در این مراسم با اشاره به تودیع و معارفه فرمانده سپاه لرستان اظهار داشت: سردار محمد شاهرخی از نخستین روزهای دفاع لباس جهاد را به تن کردند و در همه عرصه ها در خطوط مقدم بوده اند.

سردار سلامی با بیان اینکه ایشان در زمان جنگ نیز در استان های مختلف حضور داشتند و در این لباس سبز مقدس پرچم جهاد را به دوش گرفتند، تصریح کرد: امروز خوشبختانه پشتوانه عظیمی از دعا و رضایت به همراه سردار شاهرخی است.

وی ادامه داد: در دو سه هفته گذشته در چند استانی که برای تودیع و معارفه فرماندهان حضور داشتم هرکجا که رفتم از فرماندهان تشکر می شد و از آنها رضایت داشتند و من خوشحالم که فرماندهان ما موجب اعتماد مردم شده اند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با اشاره به اینکه در هفته گذشته سردار شاهرخی به عنوان فرمانده سپاه استان قزوین منصوب شدند، گفت: امروز سردار مرتضی کشکولی را به عنوان فرمانده سپاه استان لرستان معرفی می کنیم.

سردار سلامی با بیان اینکه سردار کشکولی یک نیروی مردمی از همین سرزمین است، تصریح کرد: ایشان بیش از 80-90 ماه در جبهه ها مشغول به خدمت بوده اند و یک نیروی متخصص وبا ظرفیت برای لرستان خواهند بود.

بنابر این گزارش در پایان این مراسم از زحمات سردار محمد شاهرخی فرمانده سابق سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تقدیر و سردار مرتضی کشکولی به عنوان فرمانده جدید سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان معرفی شد.

کد خبر 2319575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمد رضا میرحسینی 09366920144 ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۱
      0 0
      ای کاش یادی از همرزمان شهدا دردوران دفاع میکردید....