۴ تیر ۱۳۹۳، ۱۵:۴۶

حجت الاسلام میرعمادی:

حرکت بر محور ولایت جوهره اصلی سپاه/ دشمنان مسئله سپاه هراسی را دنبال می کنند

حرکت بر محور ولایت جوهره اصلی سپاه/ دشمنان مسئله سپاه هراسی را دنبال می کنند

خرم آباد - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه حرکت بر محور ولایت جوهره اصلی سپاه است، گفت: دشمنان مسئله سپاه هراسی را در دنیا دنبال می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید احمد میرعمادی ظهر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان اظهار داشت: یکی از رسالت های مهم پیامبر اسلام(ص) تربیت نیروی انسانی سازمان یافته بر اساس مبانی اعتقادی بوده است.

وی بیان داشت: پیامبر(ص) به دنبال تربیت نیروهایی بودند که در میدان عبادت زاهدان در شب، در میدان جهاد شیرانی که پشت دشمن را به لرزه درمی آورند و در اجتماع انسان هایی با عطوفت و رحمت باشند.

سپاه پاسداران مولود انقلاب اسلامی ایران است

حجت الاسلام میرعمادی با بیان اینکه زمانیکه انقلاب به پیروزی رسید امام(ره) برای حفظ کشور و دفاع از تمامیت ارضی با تمام وجود پشتیبانی کرده و ارتش را حفظ کردند، اظهار داشت: ولی ایشان به دنبال یک نیرویی بودند که در تراز انقلاب باشد و مطابق با شرایط زمان از انقلاب پاسداری کند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه به همین دلیل امام خمینی(ره) فرمان تاسیس سپاه را اعلام کردند، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مولود انقلاب اسلامی ایران است.

حجت الاسلام میرعمادی با بیان اینکه جوانه های سپاه از دل مردم روییده شد، تصریح کرد: ویژگی اصلی سپاه این بود که باید مطابق با زمان از انقلاب و دست آوردهای آن دفاع کند.

وی ادامه داد: سپاه باید در جنگ نظامی با تمام وجود به میدان برود و اگر در عرصه اقتصاد تهدیدی شد در میدان اقتصاد حضور یابد و اگر در میدان فرهنگ و سیاست انقلاب تهدید شد در میدان سیاست حضور پیدا کند و از انقلاب دفاع کند.

دشمنان مسئله سپاه هراسی را در دنیا دنبال می کنند

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه نیروهایی که در سپاه تربیت می شوند نیروهای مومن، انقلابی، فداکار و جان فشان هستند که با تمام وجود در دفاع از انقلاب و اسلام ایستادگی می کنند، گفت: امروز سپاه موجب شگفتی دوستان انقلاب در سراسر دنیا و خشم دشمنان در جهان است.

حجت الاسلام میرعمادی با بیان اینکه خشم دشمنان از سپاه تا جایی کشیده شده است که دشمنان مسئله سپاه هراسی را در دنیا مطرح کرده اند، افزود: سپاه تربیت شده مکتب امام بزرگوار بوده است.

وی با تاکید بر اینکه سپاه تربیت شده مکتبی است که برای آن عزت، ولایت، خدمت و ایستادگی اصل است، یادآور شد: امروز ضمن اینکه سپاه مظهر قدرت ایران بوده باعث خشم کفار و کینه دشمنان نظام است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه امروز سپاه از شجره طیبه انقلاب اسلامی ایران دفاع می کند، اظهار داشت: نیروهای سپاه اهل عبادت، معنویت و جانبازی هستند.

حجت الاسلام میرعمادی با بیان اینکه امروز سپاه روی پای خود ایستاده است، تصریح کرد: امروز سپاه درهمه زمینه ها استقلال دارد و نگاهش به بیرون نیست.

وی افزود: دوران دفاع مقدس یک تجربه ارزشمند برای سپاه پاسداران است و هیچ نیروی نظامی در دنیا چنین تجربه ای را ندارد.

حرکت بر محور ولایت جوهره اصلی سپاه پاسداران را تشکیل می دهد

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در طول زمان ثابت شده است که سازش کاری، نرمش و ذلت پذیری در مقابل دشمنان کارساز نیست، گفت: اگر نرمش است باید قهرمانانه باشد چون دشمنان ما بدون نرمش قهرمانانه تسلیم نمی شوند و صادقانه عمل نمی کنند.

حجت الاسلام میرعمادی با بیان اینکه سپاه هموراه فقط خط ولایت را دنبال می کند، تصریح کرد: سپاه بر محور ولایت جانفشانی می کند.

وی با اشاره به اینکه حرکت بر محور ولایت جوهره اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تشکیل می دهد، اظهار داشت: جز کلام ولایت و خط و مشی ولایت چیزی در سپاه اثرگذار نیست و این امر تا کنون ثابت شده است.

حجت الاسلام میرعمادی با بیان اینکه بعضی از افراد نادان که از مکتب امام آگاهی ندارند اتهاماتی را متوجه نیروهای انقلابی می کنند، تصریح کرد: این حرف ها برای این است که آنها فلسفه وجودی سپاه را نمی دانند.

سپاه در جبهه فرهنگ و اقتصاد باید فعالیت کند

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه سپاه در جبهه اول مبارزه سیاسی قرار دارد، یادآور شد: امسال نیز که سال اقتصاد و فرهنگ است سپاه در جبهه فرهنگ و اقتصاد باید فعالیت کند.

حجت الاسلام میرعمادی با اشاره به اینکه بخش عمده ای از جنگ نرم دشمن به خاطر فعالیت های فرهنگی سپاه خنثی شده است، گفت: مجموعه نیروهای سپاه نیروهایی مردمی، باوفا، ولایتمدار هستند و اسلام ناب در ذات این نیروها وجود دارد.

وی افزود: سپاه در حفظ و حراست از انقلاب کوتاهی نکرده بلکه در این راه جانفشانی کرده است.

ایستادگی و استقامت بر امر ولایت فقیه و پشتیبانی از انقلاب موضع سپاه است

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به تودیع و معارفه فرمانده سپاه لرستان اظهار داشت: سردار شاهرخی حقیقتا با اخلاص، فداکاری، بی توقع، با اراده قوی و مواضع اصولی و قاطع فعالیت می کرد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه این برای ما ارزش بوده و مهم است که یک مسئول مواضع اصولی و قاطع البته در مسیر ولایت داشته باشد، تصریح کرد: سردار شاهرخی از این ویژگی منحصر به فرد برخوردار بودند.

حجت الاسلام میرعمادی با تاکید بر اینکه سردار شاهرخی در موارد متعدد بر روی مواضع خویش پافشاری کردند، یادآور شد: از زحمات این نیروی ولایی در مدت حضور خود در استان تقدیر و تشکر می کنم.

وی با اشاره به اینکه سردار کشکولی فرمانده جدید سپاه استان لرستان نیز از نیروهای عزیز لرستان و همواره به عنوان پیشتاز امر جهاد و شهادت در حال خدمت بوده است، اظهار داشت: خوشحالیم که ایشان از دلاورمردان این خطه هستند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه خط و مشی سپاه و مواضع آن کاملا معلوم است، گفت: ایستادگی و استقامت بر امر ولایت فقیه و پشتیبانی از انقلاب اسلامی موضع سپاه است و سپاه در این عرصه به عنوان الگوی همه ما است و باید از آن درس بگیریم.

کد خبر 2319610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha