۴ تیر ۱۳۹۳، ۱۶:۳۲

بازوند:

قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا 9 هزار میلیارد تومان پروژه در لرستان اجرا می کند

قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا  9 هزار میلیارد تومان پروژه در لرستان اجرا می کند

خرم آباد - خبرگزاری مهر: استاندار لرستان گفت: سپاه در قالب قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا 9 هزار میلیارد تومان پروژه در لرستان اجرا می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند ظهر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان با اشاره به اینکه سپاه پس از انقلاب به عنوان یک ظرفیت با ارزش در کشور نقش آفرینی کرد، اظهار داشت: هرکجا کشور دچار چالش بود ظرفیت عظیم سپاه نقش خود را ایفا کرد.

وی با بیان اینکه سپاه چه در دفاع مقدس که برای همیشه در تاریخ ماندگار شد و چه در چالش های اجتماعی و فرهنگی حضور موثر داشته است، تصریح کرد: امروز نیز سپاه در مباحث و چالش های اقتصادی نقش خود را ایفا می کند.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه شالوده و فونداسیون مدیریت جهادی توسط همین عزیزان سپاه بوده است، گفت: پیش قراولان عزم ملی همین نیروهای انقلابی سپاه بوده اند.

بازوند با بیان اینکه امیدورایم سپاه نقش پررنگی در حماسه اقتصادی سال 93 داشته باشد، تصریح کرد: ظرفیت سپاه به پشتوانه یک سرمایه بزرگ فعالیت می کند و این سرمایه چیزی جز اعتماد مردم و رهبر فرزانه انقلاب نیست.

وی با تاکید بر اینکه بزرگترین سرمایه سپاه بعد از انقلاب مردم و اعتماد مردم بوده است، یادآور شد: امروز نیز این سرمایه همواره قوی تر می شود و در طول گذشت بیش از 30 سال از انقلاب این اتحاد پررنگ تر شده است.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه سپاه در توسعه لرستان نیز دغدغه اساسی داشته و در دو قالب به شدت به رفع محرومیت در استان کمک می کرد، اظهار داشت: سپاه در قالب بسیج سازندگی به عنوان یک دستگاه دوشادوش سایر دستگاه ها در مناطق محروم فعالیت می کند.

بازوند با بیان اینکه سپاه در پروژه های ملی نیز در قالب قرارگاه خاتم الانبیا با اعتبار 9 هزار میلیارد تومان در استان فعالیت می کند، تصریح کرد: در سفر رئیس جمهور به لرستان بسیاری از پروژه های قرارگاه خاتم به استحضار ایشان رسید و همه از فعالیت های بابرکت قرارگاه تقدیر کردند.

وی در ادامه با اشاره به تودیع و معارفه فرمانده سپاه لرستان گفت: سردار شاهرخی را از 10-15 سال قبل می شناسم و ایشان دغدغه و نگرانی بسیاری بابت توسعه نیافتگی لرستان داشتند.

استاندار لرستان با بیان اینکه سردار شاهرخی در دل مردم بودند و تواضع ایشان با مردم بسیار عالی بود، تصریح کرد: سردار کشکولی فرمانده سپاه لرستان نیز با کوله باری از تجربه به این استان که خانه خودشان است آمده اند.

بازوند با تاکید بر اینکه نام سردار کشکولی نامی آشنا و محبوب برای مردم است، افزود: مردم به ایشان اعتماد دارند و نام سردار کشکولی برای همه ایثارگران آشنا بوده و امیدواریم منشاء خیر و برکت برای استان باشند.

وی یادآور شد: مدیریت استان مقید است که از سپاه حمایت کند.

کد خبر 2319643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha