۳۰ شهریور ۱۳۸۴، ۱۷:۳۷

شماره جديد فرهنگ و آهنگ منتشر شد

هفتمين شماره ماهنامه تخصصي موسيقي فرهنگ و آهنگ ويژه شهريور و مهرماه منتشر شد.

به گزارش خبرنگار موسيقي "مهر"، هفتمين شماره ماهنامه تخصصي موسيقي فرهنگ و آهنگ ويژه شهريور و مهرماه امسال با مطالبي چون " گزارشي از جشنواره موسيقي بانوان"،"گفت و گو با سعيد شنبه زاده"،" نگاهي به موسيقي نمايش فنز" و موضوع ويژه " بررسي موضوعي وضعيت موسيقي ايراني" منتشر شد.

در اين شماره علاوه بر اين مطالب، با نوشته هايي چون " نگاهي به سمفوني دماوند"،" نگاهي به كنسرت هنري ناجي"،"نگاهي كوتاه به زندگي و آثار ابراهيم فرر"،"درباره آخرين آلبوم گروه كلد پلي"،" نگاهي به آلبوم اكسير اثر گروه كهت ميان" و در بخش ويژه مقالات و گزارش هايي چون " آسيب شناسي اجتماعي معضلات موسيقي ايراني"،" ريشه يابي معضلات موسيقي ايراني در گفت و گو با ساسان فاطمي"،" نگاهي به سير تاريخي تحولات موسيقي در ايران"،"درباره شيوه هاي سنتي آموزش موسيقي در ايران"،"ضرورت تحول در آوار و خوانندگي در موسيقي ايراني"منتشر شده  است.

در بخش هايي از سرمقاله اين شماره آمده است :" برگزاركنندگان كنسرت كه تا كنون بسيار از حمايت هاي بخش فرهنگي دولت مستفيض شده بودند، اكنون مدتي است كه با مطالبه مبالغ بعضا هنگفتي توسط نيروي انتظامي و اداره اماكن به عنوان حفظ و حراست و همچنين تامين امنيت كنسرت مواجه مي شوند، تنها دغدغه باقي مانده نيز برايشان مرتفع مي شود... .

متاسفانه مي دانيم و تجربه كرده ايم كه اين بخش از دولت يا نمي خواهد و يا نمي تواند بيش از اين كاري از پيش ببرد و هيچ مسئولي در اين زمينه پاسخگوي هنرمندان كه قشر وسيعي از جامعه ما را تشكيل مي دهند نيست" .

اين ماهنامه با صاحب امتيازي و مديرمسئولي " كيوان فرزين" و سردبيري" بهرنگ تنكابني" منتشر مي شود.

کد خبر 232161

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha