۹ تیر ۱۳۹۳، ۱۷:۲۲

سرهنگ پازدار تاکید کرد:

شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات لرستان فعالیت جدی تری داشته باشند

شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات لرستان فعالیت جدی تری داشته باشند

خرم آباد - خبرگزاری مهر: دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان بر ضرورت فعالیت جدی تر شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در سطح ادارات این استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی حسین پازدار ظهر دوشنبه در کارگروه حقوق شهروندی و حجاب و عفاف اظهار داشت: ستادهای احیا امر به معروف و نهی از منکر و همچنین شوراها در سطح ادارات استان باید فعالیت جدی تر و موثرتری نسبت به قبل داشته باشند.

وی با بیان اینکه با تاکید بر ورود شوراهای امر به معروف و نهی از منکر به موضوع حجاب و عفاف در جامعه و همچنین ادارات سطح استان تصریح کرد: همچنین دستگاههای متولی در این حوزه نیز باید ورود جدی تر داشته باشند.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان همچنین بر ضرورت فعالیت این شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در سطح دانشگاهها و مراکز آموزشی تاکید کرد و گفت: باید آسیب شناسی لازم در مورد حجاب و عفاف در سطح این مراکز صورت گیرد.

سرهنگ پازدار با تاکید بر ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در سطح استان لرستان بیان داشت: نقش صدا و سیمای استان در این حوزه بسیار تاثیر گذار است.

وی با تاکید بر استفاده کارشناسان و اساتید صاحب نظر در برنامه های صدا و سیما در این حوزه تصرح کرد: متاسفانه هم اکنون در بعضی نقاط سطح شهر خرم آباد و همچنین اماکن تفریحی و سیاحتی به لحاظ رعایت حجاب و عفاف فضای مطلوبی وجود ندارد و این امر بسیار نگران کننده است.

کد خبر 2322744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha