۱۷ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۵۰

غیایی مقدم:

فوتبال بانوان اردبیل نیازمند اسپانسر است

فوتبال بانوان اردبیل نیازمند اسپانسر است

اردبیل – خبرگزاری مهر: رئیس کمیته بانوان هیئت فوتبال استان اردبیل به ضرورت حمایت اسپانسر از فوتبال بانوان استان تاکید کرد.

آیناز غیایی مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: مبلغ هر بازیکن مابین 10 الی 15 میلیون تومان برای هر فصل است که حتی با در نظر گرفتن کف آن پرداخت نمی شود.

عضو تیم ملی فوتبال بانوان تاکید کرد: با وجود اینکه اردبیل برخوردار از استعداد های قابل توجهی در فوتبال و فوتسال بانوان است اما به دلیل عدم حمایت نتوانسته است در جذب این استعدادها اقدام کند.

وی افزود: در حال حاضر صغری فرمانی در ملوان انزلی، رویا فیضی در تیم ملی زیر 19 سال، و دو بازیکن اردبیلی در تیم استقلال تهران تنها گوشه ای از استعدادهای فوتبال استان است.

غیای مقدم با یادآوری برخورداری فوتبال بانوان اردبیل در لیگ برتر از بازیکنان بومی در چهار سال قبل اضافه کرد: امروز حتی یک بازیکن بومی در لیگ برتر نداریم.

وی تاکید کرد: عدم حمایت موجب شده بازیکنان استان در تیم های استان های دیگر بازی کنند و در استان نمانند.

رئیس کمیته بانوان هیئت فوتبال استان سطح فعلی فوتبال بانوان اردبیل را بسیار نازل خواند و بیان داشت: ضروری است مسئولان در احیای فوتبال بانوان برنامه ریزی مجدد داشته باشند.

تکلیف بازی های تیم ملی مشخص نیست

عضو تیم ملی فوتبال بانوان در خصوص وضعیت بازی های این تیم ادامه داد: در آذر ماه بازی های مقدماتی آسیایی در کره جنوبی برگزار خواهد شد که وضعیت حضور در این بازی مشخص نیست.

به گفته غیایی مقدم بازیکنان بزرگسال سه بار به اردو دعوت شدند و در نهایت 40 نفر انتخاب شده اند.

وی افزود: تا یک ماه آینده باید 24 نفر گلچین شده و وضعیت حضور در رقابت ها مشخص شود.

 

کد خبر 2327327

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha