۲۵ تیر ۱۳۹۳، ۱۴:۳۷

قاسمي خبر داد:

اجراي مرحله دوم برخورد با موتورسواران و سفره خانه هاي سنتي متخلف در اراک

اجراي مرحله دوم برخورد با موتورسواران و سفره خانه هاي سنتي متخلف در اراک

اراک- خبرگزاری مهر: معاون عمليات فرماندهي انتظامي استان مركزي از اجراي مرحله دوم طرح ساماندهي و برخورد با موتورسيكلت سواران و سفره خانه هاي سنتي خبر داد و گفت: مرحله دوم طرح ساماندهي و برخورد با موتورسيكلت سواران متخلف و همچنين تشديد نظارت بر عملكرد سفره خانه هاي سنتي در راستاي ارتقای امنيت اجتماعي شهروندان با شدت تمام در شهر اراك در حال اجرا است.

سيامك قاسمي در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي و آرامش افكار عمومي جامعه و در ماه مبارك رمضان با بهره گيري از شيوه هاي نوين اطلاعاتي و فني و پليسي، طرح برخورد و ساماندهي موتورسيكلت هاي متخلف در شهرستان اراك با شدت تمام در حال اجرا است.

وي بيان داشت: پليس هموراه امنيت اجتماعي هموطنان را سرلوحه اهداف خود قرار داده و در اين زمينه از هيچ كوششي دريغ نخواهد كرد.

قاسمي افزود: با انجام مرحله دوم طرح مذكور شاهد ساماندهي ترافيك شهري و عبور و مرور وسايل نقليه موتوري در محدوده قانوني شهر اراك هستیم.

معاون عمليات استان از توقیف 400 موتور سیکلت خبر داد و اظهار داشت: در مرحله اول طرح ساماندهي و برخورد با موتورسيكلت سواران متخلف تعداد 362 موتورسيكلت توقيف و به پاركينگ انتقال داده شد و در مرحله دوم طرح كه از شب گذشته آغاز شده است نيز تاكنون با 38 وسيله نقليه متخلف برخورد قانوني صورت گرفته است.

معاون عمليات فرماندهي انتظامي استان مركزي در ادامه افزود: مطلوب سازي اماكن عمومي مورد استفاده شهروندان از اولويت هاي ارتقاء امنيت اجتماعي پليس است و در اين استان ماموران انتظامي پليس با استفاده از شيوه هاي اطلاعاتي گسترده به صورت سرزده از سفره خانه هاي سطح شهر بازديد به عمل آوردند و با صاحبان اماكن متخلف برخورد قانوني صورت گرفت و متخلفان برای سير مراحل قانوني به مراجع قضايي انتقال داده شدند.
 

کد خبر 2333005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha