۱۱ مرداد ۱۳۹۳، ۱۶:۴۱

خدابخش:

توسعه حوزه بهداشت و درمان در اردبیل حمایت می شود

توسعه حوزه بهداشت و درمان در اردبیل حمایت می شود

اردبیل خبرگزاری مهر: استاندار اردبیل با تاکید بر لزوم ارتقای هر چه بیشتر شاخص های درمانی در این استان، از حمایت ویژه مسئولان اردبیل از توسعه بخش بهداشت و درمان بویژه از سرمایه گذاران این حوزه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید خدابخش بعد از ظهر شنبه در دیدار با معاون پشتیبانی و خدمات تخصصی پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی کشور در اردبیل افزود: حوزه بهداشت و درمان یکی از حوزه‌های دارای توجیه برای سرمایه‌گذاری است و در این راستا بدنه اجرایی استان از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی حمایت می کند.

وی تحقق این مهم فرصت مناسبی برای گسترش توریسم درمانی در کشور دانست و افزود: به لحاظ موقعیت خاص اردبیل و از جمله مراجعه بیماران کشورهای همسایه از جمله جمهوری آذربایجان به این منطقه از اهمیت حیاتی برای استان ما برخوردار است.

استاندار اردبیل متذکر شد: در همین راستا، توسعه مرکز درمان ناباروری قفقاز و با محوریت ایجاد بخش‌های سلول درمانی باید در دستور کار جهاددانشگاهی استان قرار گیرد.

وی با اعلام حمایت و آمادگی برای کمک به رونق فعالیت مراکز علمی پژوهشی در جهاددانشگاهی متذکر شد: به دلیل نیازهای موجود از توسعه سلول درمانی در استان حمایت می‌کنیم.

خدابخش تصریح کرد: توفیق مراکزی مانند مرکز درمان ناباروری قفقاز نه تنها مایه مسرت برای مسئولان این مرکز است، بلکه انگیزه ایجاد مراکز مشابه در خدمت‌رسانی به مردم را تقویت خواهد کرد.

وی در عین حال پژوهشگاه رویان را از موفق‌ترین و برجسته ترین موسسات وابسته به جهاددانشگاهی عنوان کرد و یادآور شد: توفیقات علمی که دانشمندان این موسسه برای کشور به ارمغان آورده مایه مباهات برای هر ایرانی است.

کد خبر 2341711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha